Mørk stripe på magen

guttemamma5

Glad i forumet
Hei,

da har jeg hoppet over på "denne siden" av forumet. Jeg er nå 5+2. Formen er fin, utenom seriøst trøtt og litt tett i nesa. Så ingen særlige symptomer ennå - og ble da veldig overrasket når jeg så meg i speilet i går og allerede har fått den sterke mørke streken fra navlen og ned til tissen :hilarious:

Synes dette var veldig tidlig, og leser litt rundt om at det kan bety tvillinger. Noeen erfaringer?

ok, og det var bare 1 huleboer der? :smug: lest flere steder at så tydelig strek så tidlig kan bety tvillinger, jeg får jo helt noia :hilarious:
Bare en ☺️ spent på hvor tidlig den dukker opp denne gangen. De to første gikk det lang tid før noen linje kom ☺️

Bare en ☺️ spent på hvor tidlig den dukker opp denne gangen. De to første gikk det lang tid før noen linje kom ☺️
Det tok lang tid med de 4 første her også! Og nå er det 7år siden forrige fødsel, og den linjen forvant ikke før etter ett år ca. Derfor litt overrasket over at den kom nå - og tar sikkert både 2 og 3år før den forsvinner denne gangen :hilarious:

Back
Topp