Mørk spisestue

Markmusa

Gift med forumet
Dere som har mørke spisestuer.. Hvilke farger har dere på annet interiør som vitrineskap, bokhyller, stuebord osv?

*vil gjerne se bilder om noen har*

Edit: Vi har lys beige stoffstoler til og så lurer jeg på om man da kan ha lyse møbler ellers i stua? F.eks hvitt vitrineskap? [:)]

Jeg har kjørt på med mørk stil..jeg angret litt i starten for etter en stund kom jo alt dette hvite.
Men nå angrer jeg ikke et sekund for jeg kan jo friske opp alt det brune med noe hvitt[:D][:D] å nå er jo det brune på vei inn[:D][:D]

Noen bilder til deg[:D]

Så har jeg valgt å legge til litt blå puter og lys nå til våren og litt friske blomster[:D]
Holder på med stue oppe nå og klarer virkelig ikke bestemme meg om jeg skal ha lyse eller mørke møbler

Se der ja!  Så fint du har det! [:)] Det var jo kjempesmart gjøre det på den måten. Jeg er så skeptisk til mørke møbler, og at det skal bli så mørk og tung stemning inne.

Tusen takk for svar [:)]

Flere som har bilder kanskje?

ORIGINAL: Markmusa

Se der ja!  Så fint du har det! [:)] Det var jo kjempesmart gjøre det på den måten. Jeg er så skeptisk til mørke møbler, og at det skal bli så mørk og tung stemning inne.

Tusen takk for svar [:)]

Flere som har bilder kanskje?

takk takk[:D] a eg var ganske keptisk selv.
Men nå er eg fornøyd[:D] er litt varmere md brune møbler.

Jeg liker godt å blande litt jeg. Da blir en ikke så fort lei, og så blir man litt mer "tidløs" hvis en ikke har penger til å kjøpe nytt hele tiden[:)]

Så jeg tror det vil bli fint med hvit ved siden av det mørke[:)]

Back
Topp