Møre og Romsdal

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Ser på terminlisten at flere er herfra. Selv står jeg oppført med Vesterålen, Nordland, men skal iløpet av sommeren flytte til Romsdal.
Kjenner ingen der, bortsett fra svigerfamilen.
Håper å kunne få kontakt med andre, så rop ut :-)

Fant den ;) ha vår kjekt å blitt kjendt me fleire komande vagglara :P hehe

Jeg skal flytte 5 mil fra Åndalsnes.
Var faktisk i Ålesund i dag.

Aha :) ja ka du syns om Ålesund ette første møte da?

Helt grei plass.
Har aldri skjønt meg på de som sier at byer er så flott. Jeg ser veier og bygg.
Kan være områder i byen som er fin, og det var det i Ålesund :-)
Må vel bare bli kjent med plassen, siden jeg må dit å føde. Får ikke føde i Molde pga diabetes.

Hei! Såg at dere spurte på termintråden hvor i møre og romsdal jeg er fra, så jeg svarer her jeg :) jeg bor i molde :) hvor i romsdalen skal du flytte @xlibrax80? :) ålesund er jo en nydelig by da :)

Hei! Såg at dere spurte på termintråden hvor i møre og romsdal jeg er fra, så jeg svarer her jeg :) jeg bor i molde :) hvor i romsdalen skal du flytte @xlibrax80? :) ålesund er jo en nydelig by da :)
Så herlig :-) Da er det jo noen i nærheten. Skal flytte til Vistdal.

Helt grei plass.
Har aldri skjønt meg på de som sier at byer er så flott. Jeg ser veier og bygg.
Kan være områder i byen som er fin, og det var det i Ålesund :-)
Må vel bare bli kjent med plassen, siden jeg må dit å føde. Får ikke føde i Molde pga diabetes.

Vis du går i sentrum å bere går å ser so legge en fort merke til kor fine bygga e :)
Ja men ålesund e jo en grei plass å føde :)

Jeg bor og i Møre og Romsdal, men på nordmøre. Skal føde i Molde eller Kristiansund regner jeg med. :)

Vil helst ikke fortelle eksakt hvor jeg bor enda, @emmalise. Siden da er det stor mulighet for at jeg bli gjenkjent,og graviditeten er forholdsvis ganske hemmelig enda :)

Back
Topp