Mørbanka innvendig!!

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg har så vondt inni magen at det er helt ille!!
Var hos jm i dag og hun mente at jeg mest sansynlig har masse blåmerker innvendig. Bare hun trykker å klemmer litt på magen holdt jeg på å grine. Svetten bare rannt av meg.

Har vondt oppe i magen for der parker jo og har vondt heeelt nederst der ho har lagt seg med hue for der stanget ho så hard :(

Sover dårlig også siden magen er så øm.
7 1/2 uke igjen. Max 8 1/2 Hehe.
 
Uff, høres ikke godt ut [emoji21] Håper det kommer seg.

Frøkna her begynner å presse seg opp under ribbeina, men heldigvis ikke så hardt at det gjør vondt (uke 32)
 
Jeg har så vondt inni magen at det er helt ille!!
Var hos jm i dag og hun mente at jeg mest sansynlig har masse blåmerker innvendig. Bare hun trykker å klemmer litt på magen holdt jeg på å grine. Svetten bare rannt av meg.

Har vondt oppe i magen for der parker jo og har vondt heeelt nederst der ho har lagt seg med hue for der stanget ho så hard :(

Sover dårlig også siden magen er så øm.
7 1/2 uke igjen. Max 8 1/2 Hehe.
Hjelpes! Er dette vanlig? Høres ikke noe godt ut. Her sparkes det opp i ribbeina også, men det er ikke vondt, bare ubehagelig.
 
Jeg har definitivt blåmerke inni magen på høyre side, etter føtter/hender. Men heldigvis kan jeg få han bort derfra ved å dytte på magen og snu meg. Bare synd jeg får mer vondt i bekkenet av å ligge på venstre side. Så jeg føler med deg som har flere steder!!
 
Er kjempe vondt :( skal på kontroll på sykehuset igjen om 3 uker så får høre hva de sier hvis dette fortsetter. Jm mente det var vanlig men hadde det ikke med første.
 
Begynte uke 26-isj her, av og på i perioder, når det starta var det rumpa som lå og pressa oppover mot høyre ribbein. Enda litt vondt der men heldigvis greit nok nå (hadde en 3-4 uker der eg tok paracet for å få sove - med legens velsignelse).
 
Begynte uke 26-isj her, av og på i perioder, når det starta var det rumpa som lå og pressa oppover mot høyre ribbein. Enda litt vondt der men heldigvis greit nok nå (hadde en 3-4 uker der eg tok paracet for å få sove - med legens velsignelse).
Er helt for j**** altså. Klarer nesten ikke å gå nå, siden hun presser så hardt :/ håper det blir bedre snart, men blir vel ratt verre.
 
Huff, høres ikke godt ut. Håper det roer seg snart! Frøkna mi er ikke så veldig harhendt. Mye glidende bevegelser, dytting og knuffing, men heldigvis ikke mange karatespark. Føler hun var mer harhendt da hun hadde litt bedre plass inni der. Så kanskje det blir mindre vondt når plassen blir enda trangere?
 
Huff, høres ikke godt ut. Håper det roer seg snart! Frøkna mi er ikke så veldig harhendt. Mye glidende bevegelser, dytting og knuffing, men heldigvis ikke mange karatespark. Føler hun var mer harhendt da hun hadde litt bedre plass inni der. Så kanskje det blir mindre vondt når plassen blir enda trangere?
Jeg aner virkelig ikke. Hvis det ikke blir bedre så må jeg nesten ringe til sykehuset i morgen. Kjenner godt med liv så er ikke så bekymret, men det er veeeldig vondt.
 
Jeg aner virkelig ikke. Hvis det ikke blir bedre så må jeg nesten ringe til sykehuset i morgen. Kjenner godt med liv så er ikke så bekymret, men det er veeeldig vondt.

Håper det enten blir bedre til i morgen eller at sykehuset kan lindre det på et vis! Ikke godt å ha det slik:(
 
Er så vondt at jeg må kaste opp. Tror egentlig ikke det er helt riktig??
Ta en telefon til føden og spør? Det høres jo helt grusomt ut :S Jeg har vondt i magen til tider selv, men ikke verre enn at jeg kan puste meg gjennom det.
Håper det går bedre med deg utover <3
 
Er så vondt at jeg må kaste opp. Tror egentlig ikke det er helt riktig??
Uff, høres kjedelig ut [emoji57] det går også an å gå via fastlege om det er ei stund siden du var der, de kan mye og ringer sykehuset om de er usikre, evt sender deg videre dit [emoji6]
 
Uff, høres kjedelig ut [emoji57] det går også an å gå via fastlege om det er ei stund siden du var der, de kan mye og ringer sykehuset om de er usikre, evt sender deg videre dit [emoji6]
Jeg var hos jm i dag og blodtrykk og urin var helt fint. Hun mente bare at jeg er blå innvendig. Nå har jeg spydd ett par ganger og lagt guttungen så er litt bedre i magen. Bare sliten.
 
Jeg har også veldig vondt i magen, så tror jeg har fått hardt medfart av den lille. Jeg får også veldig vondt i magen om jeg løfter beina litt når jeg ligger.
 
Back
Topp