Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er de vanskelig å forstå? Har aldri sett et slikt mønster, men kunne tenkt meg en kjole på julegalla som ingen andre har.
Er det håp for meg?
Har helt ny symaskin, og har sydd litt før, men ikke etter mønster.
Jeg tenkte litt på sort sateng til kjolen, men så skulle jeg hatt et "belte" i livet, og kunne tenkt meg sølv. Men ser bare at de har sølv stretch. Åssen blir det å sy på da? Hadde det funka?
Jeg har så lite peiling på stoffer.
Jeg liker ikke de mønsterne fordi alle merkingene er litt utydelige syns jeg. Bruker burda sine mønstre stort sett (finnes i sybutikkene)(kan anbefale en titt hos narvesen og kikk i burda bladet (finnes og på nett, men ser ut til at det bare er på tysk der???:http://www.burdafashion.com/se/index.html). De mønsterne er greie å bruke i allefall, og det er fine instruksjoner med.
Jeg har sydd mange av mønstrene til Stoff & Stil. Syns de var helt fine, med tanke på at jeg på den tiden var helt nybegynner og selvlært. Hadde ikke rørt en symaskin siden barneskolen. Sydde stort sett barnetøy til tantebarna mine, og de ble kjempefine.