Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har sydd dåpskjole selv. Stoff og stil har en god oppskrift i tillegg til at de har alt du trenger av stoff og tilbehør. Sydde kjolen i 2003 og gav da ca 800kr for alt stoffet + oppskrift ++! Så det var jo en kjempe billig kjole. Skal få lagt inn bilde senere :))
Hihi! Jeg er ikke sågod på det selv men da jeg så at de skulle ha mellom 1000 og 2000kr i leie for en, ja da gikk det en faen i meg! Vet ikke hva jeg skal gi av råd men den er ganske simpel den oppskriften på s&s så hvis du kjenner en eller annen som kan litt så skal det nok gå greit. Jeg er så god at jeg har sydd på blonden på vrangen rundt halsen....hehe...men ingen har lagt merke til det ennå...dvs at ingen har kommentert det[8D]
Fant et bilde på maskinen her.... Sydde altså en hvit kjole med blonder og lagde et forkle med rosa blonder til jente + kyse med rosa blonde. Til gutt sydde jeg en vest med blå blonder + en lue med brem. Lagde også et underskjørt som jeg har fått brodert navn og dåpsdatoer på.... Kan ta noen bilder og få lagt inn etterhvert[:D]