Mønster i sparkene?

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Sånn i starten når dere begynte å kjenne spark, var det noe mønster i de?
Hvis ikke: hvor lang tid tok det før det ble et mønster?

Sitter å følger med hele tiden, vil så gjerne at papsen skal få rukket å kjenne før det dabber av [emoji14]

Ikke noe mønster her, kommer når jeg minst venter det og varer i to-tre spark før det slutter [emoji14] aldri lenge nok til at samboer får til å kjenne..

Ikke noe mønster her heller, er 20 uker om to dager. Er veldig sporadisk og det kommer helt an på hvor aktiv jeg har vært iløpet av dagen ☺️ De dagene jeg er veldig aktiv kjenner jeg sparkene en liten stund etter at jeg har satt meg ned for å ta det med ro (gjerne under middagen) ❤️

Ikke noe mønster her, kommer når jeg minst venter det og varer i to-tre spark før det slutter [emoji14] aldri lenge nok til at samboer får til å kjenne..
Godt jeg ikke er den eneste. Prøver å være kjapp når jeg kjenner noe [emoji14]
Men som du sier er det toppen to-tre spark om gangen [emoji14]
Ikke noe mønster her heller, er 20 uker om to dager. Er veldig sporadisk og det kommer helt an på hvor aktiv jeg har vært iløpet av dagen [emoji5]️ De dagene jeg er veldig aktiv kjenner jeg sparkene en liten stund etter at jeg har satt meg ned for å ta det med ro (gjerne under middagen) [emoji173]️
Der sier du noe. Kan kanskje ha kjent det best når jeg har vært veldig aktiv/ hatt noen aktive minutter i en ellers så lat dag [emoji14]

Hittil har jeg bare merket meg at morningen er mest liv i, og på kvelden etter 23 er det så å si aldri noe særlig [emoji28] Her ligger pappaen og kjenner på hvor hun turner i flere minutter hver morgen, menst jeg sover og får ikke med meg noe [emoji85][emoji23][emoji23] Når jeg legger hånda mi på stopper hun helt opp, men om pappa legger hånden på starter hun med en gang å vise seg frem [emoji85]

Jeg har foreløpig kun kjent noe når jeg er på jobb. Jeg har en stillesittende kontorjobb, så det kan hende at grunnen til at jeg kjenner så mye på jobb og ikke ellers er at her sitter jeg pent og pyntelig rett opp og ned, rak i ryggen, og rolig. Mens hjemme er meg formet omtrent som en banan i sofaen, og er mye mer distrahert av andre ting.. (burde kanskje vært hakket mer distrahert av den faktiske jobben min når jeg er på jobb enn hva jeg er av fantasybøker når jeg er hjemme, men motivasjonen er langt under null på jobb for tiden)

Det later ellers ikke til å være noe mønster annet enn hvor jeg kjenner dem, men det er nok fordi morkaken ligger foran/oppe/til høyre, og det da er begrenset med plass igjen å kjenne bevegelse på. Noen ganger er det en serie med små, kjappe jibber, andre ganger er det mer en lengre strykende bevegelse (litt som om en ål kveiler seg langsomt rundt inni der).

Jeg har de siste dagene kjent leamus/svake spark:) Min er faktisk mest aktiv på kveldene/natta, så når jeg ligger på sofaen og når jeg går å legger meg kjenner jeg det veldig godt. Holdt meg oppe til seint på natt par ganger faktisk på grunn av stor aktivitet :P

Mannen min har prøvd å legge hånda på magen for å kjenne han også, men har ikke kjent enda for da stopper han opp hehe.
Er uansett usikker på om det er mulig å kjenne det på utsiden enda, tror det er litt for tidlig.
Gleder meg til sparkene blir sterkere!

Jeg har morkaken foran og kjenner stort sett bare lett "velting" inni der, og ingenting på utsiden enda (er 18 uker i morgen), men synes det er oftest når jeg har lagt meg på kvelden, og gjerne hvis jeg ligger på rygg eller venstre side.

Absolutt ikke noe mønster her ennå, kun kjent sporadiske spark. Men med alle mine har de våknet når jeg legger meg til å sove om kvelden [emoji28] Så det har vært den største sjansen for å kjenne for sambo, når vi legger oss for kvelden [emoji4]

Back
Topp