Møkklei

Bondefruen

Forelsket i forumet
Ja, møkklei! Av alle plagene som ikke vil gi slipp! Kvalmen har kommet tilbake med oppkast. Hodepinen er helt uutholdelig, en vil ikke slippe taket:( Å det gjør virkelig vondt når det strekkes nede i magen.. På toppen av alt har bekkenet bare blitt værre:(

Uff, høyres ikkje godt ut :(
Får komma deg t ein lege å få kvalmestillande, og sjekka opp i håveverken, samt få henvisning t fysio.
Ønske deg masse god bedring :) klem :hug013

Usj så grusomt :( Jeg er forferdelig sliten og tidvis kvalm enda. Er i uke 14.. Syns det holder nå.

-Taster fra appen-

Uff, føler med deg. Her holder kvalmen meg fortsatt i ånde... Har ikkje så mykje hodepine, heldigvis. Men blir fort svimmel. Prøv manuell terapeut ang bekkenet? :) Masse lykke til!

Her har kvalmen gått over til å henge over doskåla :( er 13+3 idag.. Kjipt å måtte henge over doskåla på jobb, men er som regel bra etter det. Har også vondt nederst i magen da jeg strekker meg.. Skikkelig møkk!! Vi får bare bite tenna sammen!! :) gir deg en trøsteklem :)

Sent from my IPhone 5C :)

God bedring :) Hodepinen sitter fortsatt litt i her og utmattelsen, men kvalmen har heldigvis gitt sef :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er også møkkalei ! Skikkelig dritlei, sur, kvalm, null matlyst og ser ingenting positivt med tilstanden jeg befinner meg i nå :/ jeg er lei og sliten og 13+2 idag. Når blir det bedre tenker jeg ? Jeg vil iallefall anbefale akupunktur for kvalmen, om du ikke har prøvd det. Jeg var sengeliggende, men etter to akupunktur timer har kvalmen blitt mindre intens allefall, og det er godt.

Back
Topp