møkkavann

Storm

Gift med forumet
wræææææææææææææl!![:(]
våkna opp på sofan etter 3 timers soving.. skulle opp på do og det føtles ut som om jeg gikk i ei vannseng

arrrg.. den fikk jeg jo ikke skrevet ferdig en gang,,
fortsettelsen:
jeg tok av meg sokkene og fikk nærmest sjokk[:-] fyyy f......
har 7 uker igjen, og skal jeg få mere vann i kroppen nå så kommer jeg jo til å mega svær[:(]
måtte bare syte litt...

oida [:(] . Kjedlig! Men når er neste kontroll du skal på? Er jo vanlig med vann i kroppen i svangerskapet, men synes du er er FOR mye, råder jeg deg til å ringe lege og få en ekstra kontroll til uka.
Begynner å få litt vann i kroppen jeg også, men ikke noe som plager meg enda. Merker det raskest i hendene, for når de fylles med vann er det direkte ubehagelig. Litt vann i beina merkes ikke så godt. Ligg med føttene høyere enn hodet, og armene på hver sin pute om du greier det. Kan virke positivt.

skal den 25 nov på ny kontroll.. men tror jeg skal ta tipset ditt om å få en extra kontroll i denne uka.
i hendene/ fingra kjenner jeg det mest på morgenen.. prøver så godt jeg kan å ligge med beina høyt, på natten også.. men jer er slik ei urokråke i senga at alt av puter å dyner detter i gulvet etter bare 1 times tid[&o]

Back
Topp