Møkkavær!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Åh,jeg er så lei av møkkavær! Det blåser og regner sidelengs! Jeg som hadde gleda meg til trilleturer i sola i sommer,og nå kommer vi oss ikke ut av huset en gang! Må jo pakke på en haug med klær bare for å sjekke posten! Huff, blir jo helt deprimert av dette!
Tips til inneaktiviteter mottas med takk! Jeg går snart på veggen her!

Hvordan går det med lappeteppet ditt da??
haha,bra spørsmål!!! Det ligger fint i posen sin... Siden fruen ble sykemeldt har jeg måttet ta alt med lille,så får liksom ikke ro lenge nok til å ta det frem... Men kanskje jeg skal legge alt klart og sy en lapp eller to innimellom :) godt tips :)

ImageUploadedByBV Forum1374076524.865529.jpg
Tjaaa hmmm?

Åh,jeg er så lei av møkkavær! Det blåser og regner sidelengs! Jeg som hadde gleda meg til trilleturer i sola i sommer,og nå kommer vi oss ikke ut av huset en gang! Må jo pakke på en haug med klær bare for å sjekke posten! Huff, blir jo helt deprimert av dette!
Tips til inneaktiviteter mottas med takk! Jeg går snart på veggen her!
Lag fotoalbum.. Jeg har laget album på fotoknudsen for flere av årene jeg og typen har vært sammen. Ikke babybilder og den slags, men bilder fra årene før vi fikk barn. Blir sikkert morsomt for ungene å se i når de vokser til også:-)

Lag fotoalbum.. Jeg har laget album på fotoknudsen for flere av årene jeg og typen har vært sammen. Ikke babybilder og den slags, men bilder fra årene før vi fikk barn. Blir sikkert morsomt for ungene å se i når de vokser til også:-)
så koselig! :) kanskje det :)
Vi har vel nesten bestemt oss for at hvis lille ikke får noen reaksjon på vaksina i morgen setter vi nesen mot finværet og besøker mamma som camper på lillehammer for tida :)

Hihihi :P solen har gått hit nå! Dere kan få den over helgen ;)
Ja, har blitt lovet den neste uke... Gleder meg! Vi er på ferie og pakket, for sikkerhets skyld, med alle tre badebuksene til størstemann... Håper vi får bruk for de også og ikke bare tegntøy

Back
Topp