Møkkanatt!!!

fruluna

Forumet er livet
Blæh, i natt har jeg hatt en kjempetrå natt!! [:'(]

Ikke sovet i det hele tatt, og spydd som en gal.. Halsbrannen har vært helt jævlig og vesla har vært som en vill gorilla inni magen..

PC`n er inne på soverommet, så den kunne jeg ikke bruke, ellers hadde jeg vekket samboeren..

Men nå er han dratt på jobb, så da er det fritt frem! [:)]
Formen er heldigvis bedre, og jeg skal til legen på kontroll i dag..
Fastlegen min er selvfølgelig borte i tre mnd nå, så jeg har fått en danske så lenge.. Skjønner ikke bæret av hva han sier, så det kan bli spennende i dag.. [8|]

Har vært kvalm flere netter i det siste, så jeg føler at kvalmen har begynt å snike seg innpå igjen.. Er det normalt eller?

Ha en fin dag iallefall jenter!! Håper noen våkner snart, for jeg er selskapssyk etter å ha sittet alene i hele natt foan TV`n.. [:(] [:(]

God morgen!
Jeg har heldigvis sovet ganske godt i natt til en forandring. Har i det siste sovet lengst mulig utover formiddagen, men i dag bestemte jeg meg for å stå opp tidlig i håp om å være trøtt i kveld.
Dette med kvalmen vet jeg ikke så mye om, tror ikke det er så vanlig men du får spørre legen i dag da!
Jeg skal også til kontroll i dag og ser veldig frem til det, er spent på hvordan sf målet mitt er og om jeg fremdeles har prot i urinen. Har ikke følt meg vel de siste ukene, har slitt med hodeverk og kolikksmerter i ryggen/brystet.
Du får ha lykke til hos legen..

Åh endelig noen på nett!! [:)]

Var litt tregt her da jeg slo på maskina i dag også.. [:@] Grr...
He he så samboeren din snakker søvne også mie83? Min også..
Mens jeg lå våken i natt før jeg gikk i stua, lå jeg å hørte på han.. Herregud at det går ann [:D]

Og ElisabethJohanne: Lykke til hos legen du også!! Håper alle prøver er fne hos deg! [:)]

Hersens tickeren har visst tatt ferie i dg.. Er 34+2 [:)] Ja basketball er vel bare fornavnet.. Medisinball vil jeg si..[:D]

Hi hi det er så merkelig når de driver sånn i søvne.. Min drev med sånn bob-bob greier i natt han da.. satte seg opp og sa "bob-bob ikke sant" med de dumme håndbevegelsene..[8D]

En gang drømte han at et tog skulle kjøre på meg, så da tok han rennefart og slang meg ut av senga. Skulle liksom redde meg da ja.. Au datt rett i gulvet med han oppå [&:]
Godt han ikke har prøvd på noe sånt nå.. he he

Ja får du til å sovne igjen er det vel ikke noe å lure på[:)]
Får sitte her å glo jeg da til legekontoret åpner. Må ta blodprøver og sånn først, så legen får resultatet av det før jeg skal inn til han.. Tungvint.. [&:] men logisk kanskje..

Natti natt Mie83! Du får nå ha hele senga for deg selv nå da iallefall.. det er godt det!! he he

Ville si lykke til på kontroll i dag jeg.

Huff, fruluna! Høres ut som om du har hatt en lei natt. Å være kvalm er bare så ille.

Jeg sender deg en stor trøsteklem og håper at dagen din blir myyye bedre enn natta!

Klem, M

God Morgen fruluna!

Ja det høres ikke godt ut...å den kvalmen, kansje det er omgangs-sjuka?
Jeg har heller ikke sovet no særlig i natt, men det er fordi jeg har sotte på BV halve natta [8D]

Men du...skal babyen din hete Linnea?
Jeg har åsså tenkt på det navnet, om det blir jente vell å merke [:D]

Håpe virkelig du får en bedre natt i natt...eller kansje en go og lang formiaggslur [:D]

Ha en fin dag uansett!

Mange klemmer fra Kathrine

Takk for støtten jenter!! Trengte virkelig det nå altså.. [:(]
Satt å ventet i over en time på legekontoret også..
Holdt på å sovne.. he he.

Jeg var ekstremt plaget med oppkast og kvalme helt til uke 23-24, så jeg er ikke sugen på at det skal komme tilbake gitt.. [:@]

Kathrine: Jada jenta skal hete Linnea! [:)] Vi har hatt det som navn fra dag èn omtrent, så det har ikke vært oppe noen andre jentenavn..
Nå ligger det smokker med navnet hennes på å venter på henne, så vi kan ikke forandre mening nå nei.. he he. Jo hvis det plutselig er en gutt da!! [:D]
Syns Linnea er et kjempefint navn, så hvis dere velger det har dere god smak altså!! [;)]

Back
Topp