møkkamann..

fatass

Flørter med forumet
Det er så sinnsykt kult, når typen din ikke vil være tagget i bilder sammen med deg på facebook.. "Men det er fordi jeg ikke liker å ha bilder av meg selv på nett, er ikke så glad i å ha masse bilder ute av meg selv, ser jo dum ut"

Yeah right, meg i ræva!!! Hvorfor er det da 2 bilder ute av deg og venninna, som tilfeldigvis er FHM modell da????  Ikke nok med det, men jeg får faktisk ikke sett de bildene heller, siden hun ikke viser de til andre enn sine venner. Men han har jo selvfølgelig vist de til meg da, snill som han er..

Bæsj!

Juliette skrev:
Det er vel ikke sikkert han vil at hun gjør det heller?

han kan fjerne taggingen av seg selv på hennes bilder.

skjønner at du synes det er rart. er du redd for at han er utro eller noe sånt siden du reagerer så sterkt på det?

spirrevippvipp skrev:

Juliette skrev:

Jepp, det kan han.. Han klarte å fjerne de bildene han var tagget i av sin x, så da burde han klare det på de bildene også om han absolutt ikke vil ha bilder av seg selv på face..

Hadde ikke gjort meg noe om de bildene var der, om han kunne ha bilder av meg også..

Hvorfor tar du ikke den diskusjonen med han da? Spør hvorfor det er greit å være tagget i bilde med ho men ikke med deg..ho har sikker masse venner som kan se de bildene..

spirrevippvipp skrev:
skjønner at du synes det er rart. er du redd for at han er utro eller noe sånt siden du reagerer så sterkt på det?

Nei, i grunn ikke.. Men jeg er ikke langt fra tanken om at viss noen penere/finere dukker opp så er han ikke vond å be til å flørte litt..

Jeg bare syns det er veldig merkelig og sårende rett og slett.. Hvorfor vil han ikke ha bilder av meg liksom? Alle kan jo se på face at vi er sammen, og jeg har åpen profil for venners venner.. Så de får jo sett meg fordet liksom..

Rebecca85 skrev:
Hvorfor tar du ikke den diskusjonen med han da? Spør hvorfor det er greit å være tagget i bilde med ho men ikke med deg..ho har sikker masse venner som kan se de bildene..

Jeg har gjort det, og det jeg skrev i HI var det han sa.. Det gikk en liten faen i meg nå i sta, lastet opp masse bilder av han og tagget han i de, også to bilder med meg på. Sendte han en mail på face (jada, teit) hvor jeg skrev: jeg driter o hva du mener om det, jeg skjønner at vi er forskjellige og at jeg liker bilder og legger mye mer i face enn det du gjør. Men om jeg må akseptere at du er sånn, så får du akseptere at jeg blir lei meg og til slutt gir faen i hva du mener..

Han leste mailen mens vi snakka på tlf, gadd ikke si noe på det en gang..

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Nei, i grunn ikke.. Men jeg er ikke langt fra tanken om at viss noen penere/finere dukker opp så er han ikke vond å be til å flørte litt..

Jeg bare syns det er veldig merkelig og sårende rett og slett.. Hvorfor vil han ikke ha bilder av meg liksom? Alle kan jo se på face at vi er sammen, og jeg har åpen profil for venners venner.. Så de får jo sett meg fordet liksom..

Da lurer jeg veldig på hvorfor du ikke tar det opp med han? Han har sikkert et svar, selvom jeg regner med det er noe muffins. Synes sikkert det er stas å være på bilde med en ekte modell. Haha. Høres teit ut. Tror jeg ville ha blitt furten, (ikke fordi han var avbildet med henne, men fordi han i tillegg IKKE ville være avbildet med meg, kjæresten sin)

Hmm, så merkelig! Men hva har det med at hun er FHM modell med saken å gjøre?:-p
Trokke jeg har sett en eneste av de som er pene:-o

Miss Claymore! skrev:
Hmm, så merkelig! Men hva har det med at hun er FHM modell med saken å gjøre?:-p
Trokke jeg har sett en eneste av de som er pene:-o

Hun er sykt pen, og fin! Også ser ikke akkurat jeg ut som en modell :p

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Juliette skrev:

Jepp, det kan han.. Han klarte å fjerne de bildene han var tagget i av sin x, så da burde han klare det på de bildene også om han absolutt ikke vil ha bilder av seg selv på face..

Hadde ikke gjort meg noe om de bildene var der, om han kunne ha bilder av meg også..

Ok. Har dere barn sammen?

Superhue skrev:

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Da lurer jeg veldig på hvorfor du ikke tar det opp med han? Han har sikkert et svar, selvom jeg regner med det er noe muffins. Synes sikkert det er stas å være på bilde med en ekte modell. Haha. Høres teit ut. Tror jeg ville ha blitt furten, (ikke fordi han var avbildet med henne, men fordi han i tillegg IKKE ville være avbildet med meg, kjæresten sin)

Jeg har tatt det opp med han, og det som står i Hi er det (noe av det) jeg får til svar...  Han er ikke så glad i å bli tatt bilde av, ha masse bilder av seg selv ute på nett etc.. Jeg legger mye mer i det med bilder på face enn det han gjør, det er ikke noe som er viktig for han.. Så sier jeg at jeg er jo kjæresten han, vil han ikke ha bilder av meg, hvorfor ikke? Han sier det ikke er viktig, og han vil jo være sammen med meg, alle vet jo vi er sammen, han hadde ikke hengt med en alenemor med en satan til x om jeg ikke var verdt det, han tar med med til venner, vi er kjærester på alle andre måter liksom..

Juliette skrev:

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Juliette skrev:

Nei, men jeg har en sønn fra før av. Vi har vært sammen i over 1 år, men bor ikke sammen.. Men vi snakker ofte om å få barn sammen, som at så fort vi bor sammen slutter jeg på pilla.. Han er liksom bra og "med" ellers, det er bare de bildene på face som er greia..

fatass skrev:

Juliette skrev:

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Juliette skrev:

Nei, men jeg har en sønn fra før av. Vi har vært sammen i over 1 år, men bor ikke sammen.. Men vi snakker ofte om å få barn sammen, som at så fort vi bor sammen slutter jeg på pilla.. Han er liksom bra og "med" ellers, det er bare de bildene på face som er greia..

Da ville jeg ikke hengt meg så mye opp i det i grunn. Hvis han er som en god kjæreste på alle andre måter, og ikke virker til å være flau over deg - for da er han ikke verdt deg. 
Men foreløpig ville jeg ha latt det ligge

fatass skrev:

Juliette skrev:

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Juliette skrev:

Men dere kan ikke sånne issues når du har barn og dere kanskje får felles barn. Da får dere problemer senere. Dette bør dere løse, hvis ikke så høres forholdet for umodent ut til å kunne holde (synsing fra min side basert på denne lille tråden)

Juliette skrev:

fatass skrev:

Juliette skrev:

fatass skrev:

spirrevippvipp skrev:

Juliette skrev:

Men dere kan ikke sånne issues når du har barn og dere kanskje får felles barn. Da får dere problemer senere. Dette bør dere løse, hvis ikke så høres forholdet for umodent ut til å kunne holde (synsing fra min side basert på denne lille tråden)

Jeg tror nok greia er mer at jeg er en fjortiss når det kommer til sånne greier.. Og at det er jeg som må skjerpe meg rett og slett..

Men jeg bare er sånn, og det er fryktelig sårende det med de bildene... det ligger vel mest i min egen usikkerhet og at jeg ikke har så høy selvtillit..

Han burde være konsekvent, men det er en helt kurant sak å ikke ønske så mange bilder av seg selv på nett der han kan søkes opp med navn. Han burde sporenstreks få fjernet alle tagger på bilder av seg selv på facebook mener nå jeg!
Men ellers så synes jeg ikke det er noe å ta på vei for. Han ønsker å beskytte seg selv på nett og det forstår jeg godt. Jeg heller liker ikke å bli tagget i bilder men noe lar jeg være fordi det er ok bilder.

At du legger mer i facebook enn ham er en av de tingene du bare må godta. Folk er forskjellige der og for ham er kanskje forholdet deres i det virkelige liv viktigst, og det er jo det som teller! (men det er mistenkelig dersom han ikke vil "annonsere" dere som et par der engang, hvis han bruker profilen sin da, jeg har nettopp begynt å bruke min etter å ha hatt den i mange år)

Back
Topp