inLove
Elsker forumet
da skal vi snart til legen i igjen for 2 dag på rad!!skal bytte fastlege nå men må bare finne ut hvordan først.Ringte å bestillte time til Alva for over 14 dager siden,fikk time kl 10 i går . kom tidlig og en gammel mann kom inn 9.45 og var der til 10.20.vi kom inn og hun lyttet på ho ho sendte oss ut for å ta kikhoste prøve og mycoplasma.spurte ka tid vi fikk prøvesvara og ho svarte at ho skulle på kurs neste uke så det ble etter det.satt ute å venta på å få ta blodprøve(legen som sa det blodprøve)) kom aldri inn så vi banka på å spurte ka tid vi fikk komme inn men da hadde legen glemt å rekvidere prøven.kom inn til prøvetaking og da var det en pinne i nesen ikke bp og prøvesvar kom om 2 dager.legen brukte 2 min på oss og sjekka hverken crp ,nese, øre eller hals .nå i natt fikk Alva feber igjen og en hoste som jeg aldri har hørt før.( hadde 4 dager med feber sist uke) . nå har jeg ringt på igjen og sagt at dei får sjekke ho skikkelig så kom inn til vakthavende(time 13.40) så nå skal dei få teste i vei.begynner å lure på rs-virus .noen forslag til andre prøver som kan takes for her må man be om det selv!(hun har hatt en stygg hoste(tørrhoste) siden mars og den kommer på natten eller tidlig på morgen hver eneste natt.hun hoster til hun brekker seg og/eller spyr. hadde feber sist uke og nå etter knapt en uke er det på ann igjen. nå hoster hun som en hund/gammel mann og er slapp,det surkler når jeg kjenner på ryggen ,vil ikke spise noe særlig.renner ut av øyne og nese.stakkars dolla mi <3