*Meya*
Elsker forumet
...som faktisk ble litt bra alikevell...
Min kjære ville legge seg HALV TI. Jeg blir alltid litt muggen når han skal legge seg tidlig, fordi jeg synes det er så unødvendig, og er redd at han begynner å se ned på meg sånn som familien hans gjør, fordi jeg er ei nattugle...
Så jeg tilbydte meg å flytte meg fra sengen hvor jeg lå med laptopen, sånn at han kunne legge seg istedet. Jaaa sa han da, så lettet atte. Jeg ble litt sur, fordi hofta mi er så vond at jeg tror den omtrent har hoppet ut av ledd. JEg har vært kvalm i hele dag, og hatt skikkelige kramper i magen, sånn midt oppe i magen liksom, typisk omgangssjuke.
Gikk eller, jaja, krøp ut på stuen med godteposen hans, som jeg fikk siden han GLEMTE å kjøpe meg Troika og Mokkatrøffel. GLEMTE DET faktisk. Enda jeg sendte sms.
Chips klarte han huske, men Maarud kan brenne i Helvete, de har faktisk begynt med den hersens solsikkeoljen nå de også, og det smaker jo brent ugle, og chipsen blir for hard. Vil jeg ha hard chips, som jeg jo liker, hadde jeg kjøpt Sørlandschips.
Alt i alt, en crappy kveld, som så avsluttes, nesten, med at mobiltelefonen min slår seg helt vrang på stavekontrollen når jeg skulle sende en melding til gubben, og skriver bare tull. Da kasta jeg den inn i ryggen på den andre sofaen, så dekslet skvatt av...
Etter det kom min kjæreste sønn inn til meg, gråtende. Jeg lurte på hva det var... Jo, han tenkte og tenkte sånn på hvordan han skulle komme nærmere Allah... Hvordan han skulle bli flinkere å be oftere, fordi Allah ventet sikkert på å få høre fra ham innimellom. Så vi satt nå her litt og smågråt og snakket litt om alt, så kvelden ble ikke så ille til slutt da, heldigvis.
Han er så nydelig den gutten.
Hvor gammel har han blitt nå?