Møkkabil!!!!!!!!!!

bea_

Elsker forumet
Punget ut 9200 kr på service på bilen (service) på mandagen. 2005 modl.
Oxo får jeg beskjed i dag at en del har ryki og at den koster 17.000 kr !!!!!!!!! Så mye penger legger ikke vi i en gammel bil altså !! Her blir det ny bil....4 sure !

Bare så utrolig surt !!!![:'(][:'(]

uff så kjedelig........disse bilen er noe håpløse greier inni mellom....Syn vi er avhening av dem

Huff da, det hørtes dyrt ja...[&:]
Men synes du virkelig at en 2005-modell er gammel bil????
[8|]

ORIGINAL: Agga

Huff da, det hørtes dyrt ja...[&:]
Men synes du virkelig at en 2005-modell er gammel bil????
[8|]

dette lurte jeg på å ;) for meg er det relativt nytt =P

Egentlig er den jo ikke det, men den har gått utrolig langt på kort tid.
jeg har kjørt mye med den i min forrige jobb, så det er nok greit å bytte den ut. Er så kjedelig når store ting begynner å slites!!
Biler er jo bare tap av penger,uansett hvordan man ser det, så egentlig er det dumt å kjøpe en helt ny bil.....men så er jo sikkerheten viktig oxo

Hehe, da fikk vi svar på det[;)]
Vi har nemlig en 97-modell, men skal kjøpe oss "ny bil" iløpet av de nærmeste dagene...akkurat fått accept
på lån[:D] [:D] [:D] [:D]
Men det blir kanskje ikke noe nyere enn 2007-modell liksom[8|]

Det skal sies at vi hat fått et kjempe tilbud på ny bil, ellers hadde ikke det blitt helt ny bil her heller. Det er første gangen vi kjøper en vi kan "style" selv ...

Hvilken del er dette da? Blir det ikke dekket av forsikringen?
Når turboen vår til 30000 røyk, fikk vi dekket 22000, måtte ut med 8000 i egenandel, men det er jo til å leve med...

Pumpa til aircondition ( ac pumpa kale de den) ????? jeg har lite peil på bil altså....[:D]

ååhhh, så kjedelig!!! Jeg klagde høyt og følt her og bannet bilen min opp og ned og ønsket den til helvete for noen uker siden[:@]
Har ikke ny bil jeg heller, er en 2002 modell og har gått 180000km[X(]
Plutselig gikk den ikke jevnt og fikk opp feilmelding som tydet på at det var en coil, byttet den, men det hjalp ikke[&:]
Nå har de byttet plass på to dyser og den går som ei kule igjen, var bare dårlig kontakt[:)] Men måtte ta en oljelekkasje. Så det kom til sammen på 4500 kr. Så skal egentlig ikke klage[:)]

Etter å ha kjørt denne bilen i 4 år, og 90 000km. Har vi kanskje hatt reprasjoner for rundt 12000kr. (Pluss slitedeler som bremser og sånn da) Så jeg kan virkelig anbefale BMW!!![:D] Er faktisk stolt av bilen min som har gått 4,5 ganger rundt jorden[:D]

Nei, det er en Toyota avensis st.vogn, egentlig gull verdt. Har ikke vært noe feil med den til nå, men....når en ting begynner, ja da kommer det bare til å balle seg på...

Blir nok en ny Toyota...

Det er jo Murphy's lov vettu... [8D]

Jeg har en skoda 2005 model, og der driver svaing hjulet og ryker, så det hadde kostet meg 20.000 å fikse, men etter litt tips i saken går det visst på reklamasjonsrett. (sålenge bilen er under 5 år) Du kan sjekke om det er noe sånnt i ditt tilfelle også? Bilen min har gått ca 146.000 Legger ved link til forbruker portalen.

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2003/1067534897.95

Lykke til[:)]

Back
Topp