Møkka storm!

Tananka

Glad i forumet
Vi skulle på julegrantenning her i krossen.. Skulle til farmor og farfar og spise ribbe, de bor like ved og vi har hele oversikten fra vinduet. Men pga den dumme stormen begynte de å sperre av området og det så virkelig ut som om treet skulle dette ned! Drit kjedelig! Så detbli ikke noe julesang og turer rundt treet.... Men det var da koselig med god mat og jenta koser seg da hun alltid skal danse sammen med oldeforeldrene - freser opp musikken som bare det!

Men ikke nok med det. Sambo reiste på jakt på fredag og skulle komme hjem i sånn 9 tida ikveld.. Men pga den dritt stormen så kommer de seg ikke av gårde med ferja og er stuck på Bokn!!!! ååååååh - og jeg som hadde gledet meg til han kom hjem... De kunne ta en annen vei men der var det selvfølgelig 1 mil lang kø, så det ser ut som om de ikke kommer seg av gårde før i morgen 

MMøkka Møkka Fjdu*'d'*D*'* dritt storm! 
 
Huffa......så kjipt!

Gubben dro offshore fredag grytidlig, og satt på en suite på et hotell i Kr.Sund i to døgn, han!!! Pga av været! Nyt ferien, sa jeg da! Hhahahhaa!

Men, uansett---kjipt at du ikke får din hjem pga været.....så bilder på aftenbladet.no........hjelpes, Berit har virkelig tatt tak visse steder....
 
fikk nettopp en gledestelefon! Ferja har begynt å gå igjen så jeg får vist mannen min hjem ikveld!  Nå var jeg egentlig veldig innstilt på at han ikke kom før i morgen da så dette var kjempe gøy! 

Føler jeg blir helt på tuppa når vi er borte fra hverandre i en helg. Ikke så ofte vi er det så det er litt rart  meeeen vi har vel "godt av det". Dagene går fort når en er hjemme alene meg jenta og det er jo ekstra godt når han kommer hjem etter å ha vert borte flere dager! 
 
Så bra at han kom seg hjem likevel i dag :)
 
Back
Topp