Møkka sommer!

Oioioi! Så fantastisk!! Det hjelper å klage med andre ord :D Skal klage masse før vi går på lekeplassen senere idag :D
Hadde det effekt? :D

Mannen, minste, og jeg har kosa oss masse i Haugesund i dag :p :D
Kan ikke gå nå etter og ha tatt bekkenet heeeeeeeeeeeelt ut, MEN det var verdt det selv om jeg går som om jeg har gjort i buksa ol nå :o :(

Tror bakeriet heter Naturbakst eller noe sånn. Det ligger i Haraldsgata. Kom plutselig på det :) Mener å huske at det er gågata i Haugesund. Håper dere koser dere på dagstur. Sikkert herlig å få seg en utflukt.
Å huff den ungen til vennina di hørtes ikke god ut. Ikke noe hyggelig å tilbringe tid med de når det er sånn. Det er sikkert ikke enkelt for vennina di heller. Men hun bør ta tak i dårlig oppførsel. Det blir ikke lettere hvis hun ikke gjør det nå. Ikke er det kjekt for de heller når ingen lenger orker å komme på besøk. Jeg har en nevø som er like gammel som datteren min. Han oppfører seg til tider svært dårlig. Sier mye 'dumming' og slår. Datteren min tar etter hans oppførsel og vi må bruke flere dager på å få henne bort fra det igjen etter at de har vært sammen. Syns det er slitsomt. Problemet der er at foreldrene ser ikke problemet med oppførselen... Men det er vanskelig å si noe til folk om oppdragelse. Jeg liker ikke når folk kommer med såkalte gode råd til meg :p

Vi fant bakeriet, og vi kjøpte lunchen vår der :D :p Hadde tenkt og dra tilbake, for å teste ut kake, men dro til Amanda Storsenteret etter sykehuset i stede :p da det ble regn :(

Venninna mi tar det tungt, og har tatt til tåren pga oppførselen til Jenta si. Jeg vil ikke blande meg i hvordan hun gjør med henne da jeg ser hun sliter. Vil ikke såre henne, eller gjøre at hun får det enda verre. Håper heller barnehagen kan guide henne i riktig retning. Eller henvise henne til noen som kan hjelpe henne...

Hadde det effekt? :D

Mannen, minste, og jeg har kosa oss masse i Haugesund i dag :p :D
Kan ikke gå nå etter og ha tatt bekkenet heeeeeeeeeeeelt ut, MEN det var verdt det selv om jeg går som om jeg har gjort i buksa ol nå :o :(
Så bra at dere koste dere :) Typisk at bekkenet skal straffe deg etterpå. Håper det blir bedre igjen etterhvert. Vi tilbringte ettermiddagen på terassen. Klagingen var ikke så effektiv at noen kom ned til oss der :D

Vi fant bakeriet, og vi kjøpte lunchen vår der :D :p Hadde tenkt og dra tilbake, for å teste ut kake, men dro til Amanda Storsenteret etter sykehuset i stede :p da det ble regn :(

Venninna mi tar det tungt, og har tatt til tåren pga oppførselen til Jenta si. Jeg vil ikke blande meg i hvordan hun gjør med henne da jeg ser hun sliter. Vil ikke såre henne, eller gjøre at hun får det enda verre. Håper heller barnehagen kan guide henne i riktig retning. Eller henvise henne til noen som kan hjelpe henne...
Weee. Så kjekt at dere fant bakeriet :D Det er så skjeldent med sånne bakerier nå syns jeg. Det er nesten bare kjeder igjen. Og der er det ofte masseprodusert og smakløst. Savner de gode gamle med masse bakverk som ligger i hauger og smaker hjemmelaget :)
Stakkars vennina di. Får vondt av henne. Kanskje datteren har adhd eller noe. Får håpe noen kan hjelpe henne. De vil nok reagere på oppførselen i barnehagen. Men desverre er det jo ofte sånn at barn er verre når foreldrene er der. Får håpe det bare er en ekstrem utgave av trassalderen og ikke noe som vedvarer.

Weee. Så kjekt at dere fant bakeriet :D Det er så skjeldent med sånne bakerier nå syns jeg. Det er nesten bare kjeder igjen. Og der er det ofte masseprodusert og smakløst. Savner de gode gamle med masse bakverk som ligger i hauger og smaker hjemmelaget :)
Stakkars vennina di. Får vondt av henne. Kanskje datteren har adhd eller noe. Får håpe noen kan hjelpe henne. De vil nok reagere på oppførselen i barnehagen. Men desverre er det jo ofte sånn at barn er verre når foreldrene er der. Får håpe det bare er en ekstrem utgave av trassalderen og ikke noe som vedvarer.
Ja jeg, og mannen synes også det så vi har allerede sagt at vi skal der neste gang vi er i Haugesund. Og vi koste oss sånn at det trenger ikke å bli så lenge til om han har fri og været er bra :p

Så bra at dere koste dere :) Typisk at bekkenet skal straffe deg etterpå. Håper det blir bedre igjen etterhvert. Vi tilbringte ettermiddagen på terassen. Klagingen var ikke så effektiv at noen kom ned til oss der :D

Da var det meningen at dere skulle kose dere sammen da ❤️:D

Back
Topp