møkka rygg!

tojenter

Forumet er livet
jeg ble operert i ryggen for skiveprolasp for 7 år siden, og etter det har jeg vært mer eller mindre bra! Men i graviditeten og etter det hender det at jeg har skikkelig vondt i ryggen[:'(] og i dag er en av de dagene[:@][:@][:@][:@] er bare nett så vidt jeg klarer og løfte jentungen vår[:(]
Og jeg som har lyst på et barn til[8|][8|][8|]   lurer på hvordan det skal gå, men jeg SKAL Ha en baby til!!!! Så får det gå som det gjør meg ryggen! Men kan vel kanskje begynne å tenke på det for jeg ikke har mer rygg igjen[&:] ( om samboeren vil da.... det er jo ikke sikkert)

Høres ikke noe godt ut. Ønsker deg god bedring

er ikke mye godt nei! Håper det går over NO eller kanskje NO.... ehh nei gjorde ikke det nei... men kanskje no... nei... får vel bare har det slik i dag da[:'(][:'(][:'(][:@][&:] men kanskje det går over i morgen da[8|]

ORIGINAL: Frumus.

Høres ikke noe godt ut. Ønsker deg god bedring

ORIGINAL: Isabelles mamma

Uff, god bedring. Kan ikke forestille meg det, men kan ikke være særlig godt, nei.

Huff, hørtes ille ut! Håper det går bra med en graviditet til da, går du til kiropraktor eller no sånt? En venninne av mamma opererte for det samme, stakkar...så vanvittig vondt ut! Men hun har igrunnen bare blitt bedre med årene.

Back
Topp