Møkka NAV!!!!

*NinaK*

Forumet er livet
Nå har vi sent inn papirer på pappapermen 3 ganger, og de har fortsatt ikke klart å registrere det. Har snakket med Nav Asker, Nav forvaltning Ski og Nav forvaltning Tønsberg. Ingen har sett noe til de papirene som er sent. Ikke engang de jeg var nede og leverte personlig har de sett noe til. Og da jeg snakket med forvaltninga på ski forrige gang fikk jeg en punktvis forklaring på hvordan jeg skulle gå frem og hvor jeg skulle sende papirene, men det hjalp jo ikke en bit, for de ga meg adr til feil kontot. Blir så sinnsykt forbannet over et sånt tunggrodd system og inkompetente personer som ikke gidder sette seg inn i ting!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]

Måtte bare få det ut...

Ser ut som de sliter med pappapermen her også altså, sambo har aldri fått utbetalt penger. Han har hatt to uker i slengen, med jobb imellom, og de har faktisk enda ikke klart å betale rett en eneste gang. Det er jo helt utrolig.

Nina, Snekka, vi har opplevd akkurat det samme! [&:]

Det er helt utrolig at systemet er så vanvittig tunggrodd. Måtte jo vært enklere om kan kunne sende fra "min side" på Norge.no?!!!?? Så er man i systemet med engang. Iallefall når de ikke klarer ta vare på posten de får sendt.[:@][:'(][:@][:'(]

hmm, høres kjent ut for meg.
håper det ordner seg nå, hvis det ikke gjør det så må du PURRE nok en gang og be om faks nr!
slik at de kan få det oversendt på dagen.

ORIGINAL: 07 og 09

Har bare ringt inn jeg, å sagt start dato og slutt dato på pappa permen!

Joda, men det kommer ikke noen el riktig med penger så lenge de ikke klarer registrere inntektsskjema og skjema for gradert uttak på far - som er de skjemaene vi har sendt inn flere ganger...

Back
Topp