møkka lei

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg er virkelig møkka lei. Har ikke fått nyte dette svangerskapet en eneste dag. Har hatt vondt hele tiden. Den siste uken har jeg hatt det jævlig. Dårlig, vondt i ryggen, halsbrann og veldig veldig vonde falske rier... jeg vil ha lillegutt ut.

Dagens syt fra meg

Signere!!!

Off- begynner å kjenne det selv! Men jeg er bare 34+5 og jeg vil jo at hun skal holde seg inne frem til termin... Men jeg gleder meg til å få kroppen tilbake, kunne drikke en slurk cola uten halsbrann etterpå, gå tur med hunden, bøye meg ned uten at hofta svikter, få på meg andre sko enn havaianas og til nød joggesko om jeg tar de på tidlig på dagen... Jepp...dagens syt fra meg også!

:P

Lei jeg også.. Når nurkene våre har komt ut så er alt "glemt"! :)

Ikke lenge igjen nå!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Jeg har også vært veldig mye dårlig, mine kroniske sykdommer har blitt forværret og de 3-4 første mnd lå jeg kun i senga å egentlig følte jeg at jeg ikke klarte mere, men tiden har gått,formen har vært mye dårlig men likevel må jeg si jeg elsker å være gravid:) kjenne lille frøkena sparke! Lei av plagene men ikke svangerskapet selv om det er selvmotsigende.

synes det er glemt fra dag til dag jeg:) men så er jeg ikke vant til å være frisk uansett:P

håper den siste tiden går fort for deg,så du får den lille i armene dine:)!!

Back
Topp