Møkka lege!

Ncl88

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Ringte for å bestille time til legen for fjorten dager siden! Og ringte i dag bare for å dobbelt skjekke når timen min var! Nei de hadde ikke noen time til meg! Hva faen!! Her sitter jeg og er livredd pga exu forrige gang å så har de ikke timen som jeg har bestilt! Hva faen gjør jeg nå! Sitter her Aleine oppløst i tårer og ikke aner hva jeg skal gjøre!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff :( fikk du ikke ny time ??

Finnes det en privat gynekolog du kan kontakte ?

Nei, de har vist jævla lang vente tid! Aner ikke hvor jeg finner privat eller hvor lenge jeg må vente. Orker ikke vente lengere

Så utrolig dårlig :( Hvis du har ringt og bestilt time for 2 uker siden, hadde jeg krevd å få en av akutttimene, iom at det er dems tabbe, ikke din!!

Jeg sa at det ikke hjalp meg om jeg fikk time om to nye uker og at dette ikke var min skyld! Nei hu kunne ikke gjøre noe. Lurer nesten på å ringe sykehuset og si at eg har vondt bare for å få komme inn der!

Jeg sa at det ikke hjalp meg om jeg fikk time om to nye uker og at dette ikke var min skyld! Nei hu kunne ikke gjøre noe. Lurer nesten på å ringe sykehuset og si at eg har vondt bare for å få komme inn der!

Du trenger jo ikke ringe å si at du har vondt, men som sant er, fortelle historien din og at du er livredd. De pleier være behjelpelige da og, litt avhengige av hvilket sykehus og hvem som tar telefonen.

Back
Topp