Møkka helg!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Først så fikk jeg ikke fri på lørdag. Skulle egentlig kost meg masse på utstilling i helga. Istede måtte jeg jobbe hele dagen. Så i dag tidlig ryker vaskemaskina . Den funker, men det er ikke trygt å bruke den. Noe som skurrer så i morgen må vi ut å kjøpe ny. Må se det positive. Vi trengte jo en større maskin... Og SÅ skulle vi på tur til Drammen (1,5-2t kjøretur) og når vi kommer på grendlandsbrua så begynner bilen å skurre. Heldigvis bremse jeg ned føre det smalt. Plutselig ser jeg påsiden av meg at hjule fyker opp! Og spretter på andre siden av brua. Så der står vi, midt. På brua i dn værste helgetrafikken fra Sørlandet.... Hva blir det neste tenker jeg!?

Huff da.. En ulykke kommer sjelden alene..
Håper du/ dere er over kneika og at uken og neste helg blir bedre enn denne! 

Akkurat det den ikke gjør.. :/ Nå kommer det en å ser på bilen i morgen. Så får vi se om det blir noe Drammens tur neste helg. Kunne lånt bil i morgen. Men orker ikke stresse! Å vil helst kjøre egen bil. Også har vi fått bestilt vaskemaskin. En STOR med plass til 9kg!! Så det burde holde!! Nå hadde vi vell 5 eller 6kg. Så da håper vi den kommer snart så jeg kan vaske litt baby klær :D

Ja var det! Alt er heldigvis greit! Om man ser bort fra kjønnhetsfeila.. Fikk ny bolt til hjule så nå skal det gå helt greit:) var deilig å kunne sette seg i bilen å kjøre i dag!:)

Back
Topp