Møkka dyner

GT Sara

Forumet er livet
Til julegave i fjor kjøpte vi oss nye dyner. Dun dyner fra Høye, tror jeg ga over 3000 for de jeg-ville ha skikkelige dyner. Siden jeg var gravid i fjor tenkte jeg og vente med og byne og bruke de nye tilfelle vannet skulle gå i senga. Så brukte de for første gang i går. Men herregud for noen teite dyner!!![:'(][:@][:o] De er fine på varmen-ikke kalde og ikke varme. Men herregud som de bråker!!![:o][:o] Det høres ut som vi ligger under en pressenning!! De knitrer helt sinnsykt bare vi rører litt på oss!![:'(] Og jeg som må ha mine 1000 runder i senga før jeg finner en god stilling[:o] Har jo ikke kvittering på de lenger, men tror dere jeg kommer noen vei om jeg kontakter Høye? Hvis vi ikke får bytta eller noe så går de i søppla, orker da ikke ligge i sånt leven!![:-]

Forklar situasjonen, at du ikke har tatt den i bruk før nå, de vil vel klare å se at den er veldig lite brukt, kanskje? Kjipt å bruke så mye penger på ei dyne du ikke klarer å bruke[8D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Forklar situasjonen, at du ikke har tatt den i bruk før nå, de vil vel klare å se at den er veldig lite brukt, kanskje? Kjipt å bruke så mye penger på ei dyne du ikke klarer å bruke[8D]

Ja jeg får sende de en mail og høre hva jeg skal gjøre. Gubben har nesten ikke sovet i natt pga detta bråket når jeg har snudd meg[:'(][:D]

Heeheee.. Jeg holder sambo våken med snorking,er bestandig tett når jeg er gravid[8|][8|]
Han må bruke sov i ro stakar [8D]

Har sendt de en mail nå så får se hva de svarer[;)]

Spannande[;)]

Hos oss opplyste de at av hygene messige årsaker bytter de ikke dyner og puter. Hadde kun angrefrist ut dagen du kjøpte de.

Men kan jo hver at du får bytte hvis du har kontakta frabrikken da[8|]

så kjedelig at du ikke er fornøyd da, spesielt når du betalte
så mye for dynene. Håper du får et svar fra de du blir fornøyd
med da[:)]

ORIGINAL: GT Sara

Har sendt de en mail nå så får se hva de svarer[;)]

Send dynene til Bergen, her ligger vi musestille [:D][:D][:D]
Betaler selvsagt!!!!

så domt at dokke ikkje er fornøgd da....
men ka den lyden kjem i fra da?
kasje domt spørsmål men...

ny bergenser kjøpe dei så er probleme løst[:D]

ORIGINAL: tinemor fra sula

så domt at dokke ikkje er fornøgd da....
men ka den lyden kjem i fra da?
kasje domt spørsmål men...

ny bergenser kjøpe dei så er probleme løst[:D]

Er det stoffet som holder dyna sammen som knitrer. [;)]

ORIGINAL: Jon Blund

Hos oss opplyste de at av hygene messige årsaker bytter de ikke dyner og puter. Hadde kun angrefrist ut dagen du kjøpte de.

Men kan jo hver at du får bytte hvis du har kontakta frabrikken da[8|]

Ja er sikkert noen sånne regler på dette[:'(] Men jeg skal da prøve[;)]

Back
Topp