møkk

mariannnilsen

Forumet er livet
assa .. går fanken ikke ned over rompa og hoftene igjen .. så får nesten ikke på meg noen ola bukser igjen .. midjen , låra og magen går jeg ned masse .. gått ned 5 cm rundt midjen , 8 cm rundt magen(ved navlen ) og 5 cm rundt hvert lår på 1 Uke .. lurer på om det kan ha noe med at hoftene blir bredere når man er gravid eller noe, fler som har det sånn ??? blir litt frustrert av dette jeg[&:]

Jeg synes hoftene mine bled litt bredere etter forrige fødsel til tross for at jeg gikk ned alle kiloene. Tror kanskje bekkenet kan utvide seg litt.

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Jeg synes hoftene mine bled litt bredere etter forrige fødsel til tross for at jeg gikk ned alle kiloene. Tror kanskje bekkenet kan utvide seg litt.

får håpe at det trekker seg tilbake igjen også da , hehe[:D] merka ikke så mye til det sist .. gikk ned 24 kilo på 1,5 mnd da , så skle så å si rett inn i buksene mine igjen , men denne gangen må jeg nok slite litt mer [:'(]

få på seg dongeribukser?? heheheh.... var veldig optimisktisk... aldri tatt ei bukse av meg så fort før, - men dessverre såg min kjære det optimistiske forsøket mitt og begynte å le :P

ORIGINAL: sorciere_

få på seg dongeribukser?? heheheh.... var veldig optimisktisk... aldri tatt ei bukse av meg så fort før, - men dessverre såg min kjære det optimistiske forsøket mitt og begynte å le :P

hehe[:D] blir like skuffa hver gang jeg prøver buksene

[8|]Har ikke prøvd noen av de vanlige buksene enda, selv om jeg snart har gått ned 20 kg er jeg redd de er for trange likevel[8|]

ja du blir bredere av graviditet og fødsel..du går inn igjen, kanskje ikke helt, men som regel gjør du det

etter storebror var det noen bukser jeg aldri fikk på meg igjen. tror nok det er fordi bekkenet utvider seg litt ja..

Øhh.. det passer vel ikke å si at nå etter sist graviditet fikk jeg på meg alle dongeribuksene bare to uker etter fødselen....?

Jeg har blitt bredere, så tror bekkenet har utvidet seg ja....
Dongeribuksene jeg brukte helt til jeg fødte nesten, fikk jeg ikke over hoftene etter fødselen. Skal tro jeg var fortvila.... [&o] Så jeg ble bredere etter ungen var ute enn jeg var i svangerskapet, tragisk!
Ikke prøvd de i det siste, tør ikke. Mangler 2 kg, men skal jo få på meg buksene fordi!!!

ORIGINAL: chicka mom

etter storebror var det noen bukser jeg aldri fikk på meg igjen. tror nok det er fordi bekkenet utvider seg litt ja..

Øhh.. det passer vel ikke å si at nå etter sist graviditet fikk jeg på meg alle dongeribuksene bare to uker etter fødselen....?

en smule missunelig, hehe[8D]

Jeg har gått med de gamle buksene mine siden jeg fødte, og det var syyykt deilig å slippe joggebuksene litt... Trodde ikke jeg skulle si det, men..!
Jeg la ikke på meg noe særlig under graviditeten, så er heldig sånn, men merker jo at huden på magen er slappere og puppene henger litt mer syns jeg, så er ikke alt jeg føler meg like vel i selvom jeg kommer i buksene [&:]

Back
Topp