Møkk kvalm ...hva hjelper??

WerA

Blir kjent med forumet
Har der noe trix ?er 7+1..kvalmen kom for en uke siden ca..å er allerede lei

Jeg ble bråkvalm rundt 5+4. Helt sjukt. Føler ingenting hjelper. Men å småspise hele dagen hjelper litt. Varmt bad og litt lett massasje er avslappende. Jeg trente litt og det hjalp faktisk men nå jobber jeg og har ikke noe energi igjen til å trene.

Gleder meg til uke 12 og forhåpentligvis bedring!

Lykke til videre.

Jeg ble bråkvalm rundt 5+4. Helt sjukt. Føler ingenting hjelper. Men å småspise hele dagen hjelper litt. Varmt bad og litt lett massasje er avslappende. Jeg trente litt og det hjalp faktisk men nå jobber jeg og har ikke noe energi igjen til å trene.

Gleder meg til uke 12 og forhåpentligvis bedring!

Lykke til videre.
Ja jeg og spiser hele dagen...litt hær og dær..Bare i de minuttene jeg spiser jeg ikkje kjenner kvalmen

Uff... Denne gang har jeg sluppet unna enn så lenge.. Men forrige gang var jeg mye dårlig.
Jeg drakk farris, noenganger med litt eplejuice i, denne gang har jeg også drukket litt farris med eplejuice med ingefær (bama sin)
Ellers sist svangerskap spiste jeg rå gulrøtter, grønne epler og saltsticks. Hadde hele tiden tilgjengelig og småspiste..
Hadde også litt virkning av ingefærkapsler som jeg kjøpte på helsekost. Ellers kan det være lurt å tvinge seg til små gåturer i frisk luft.

Sist svangerskap hjalp det å spise. Da spiste jeg hele tiden. Både salt og søtt var fantastisk.

Spise ofte og lite, mat med lite smak. Fine rundstykker med skinkeost feks. Kald drikke: iste eller vann... nom!!!

Jeg må ha sea bands på hele døgnet. Tar de kun av når jeg skal i dusjen.
Spiser 2 ritzkjeks når jeg våkner om morgenen mens jeg ligger i senga, og ligger der i 10 minutter før jeg står opp.
Så må jeg ta en sakte frokost i sofaen.
Dropper jeg en av disse, kaster jeg opp.

Og godt med søvn hjelper! De gangene jeg har sovet lite, er resten av dagen ødelagt av kvalme og slapphet

Back
Topp