Mødres sjette sans...

•Ellibelli•

Gift med forumet
I dag ble jeg tatt helt på senga av mamma.. Jeg og mini reiste til mamma og pappa på middag i dag, og mens pappa og mini var ute innleder mamma med "jeg har drømt om deg jeg..." (Jeg skjønte da hva hu skulle spørre om :p )
Og så kom det "så vil jeg spørre deg om noe, og er spent på om du vil være ærlig med meg.. Er du gravid?"

Og bare så det er sagt - det er INGEN som har kunnet fortelle henne noenting :o :p

Er det flere her som har samme opplevelse som meg? Jeg pleier også å føle på meg om folk rundt blir gravide, men sjokkerende når noen tenker det samme om meg! :p

Jeg hadde 2 venninner som begge spurte dagen etter jeg hadde tatt positiv test...

Hehe, min mor er så fjærn så hu hadde ikke skjønt det om jeg kom gående høygravid engang :p
Oki, ikke så ille da, men dårlig med intuisjon i hvert fall ;)

Opplevde hele 3 venninner som bare visste det forrige svangerskap rett etter positiv test :o og mamma drømte hva vi skulle kalle mini før vi hadde sagt det til noen..

Skummelt når folk vet noe før man får sagt noe! :o :p hadde tenkt til å vente til uke 12 med å si det til dem, men da slapp jeg jo det da! :p

Hehe morsomt! Mamma har drømt tidligere at jeg har vært gravid, men hun har foreløpig ikke sagt noe nå :p

Jeg har ei tante som forteller at når hun drømmer om slanger på natta, så er det noen hun kjenner som er gravid.. Og det pleier ALLTID og stemme, nå er hun på ferie, men gleder meg til å høre om hun har drømt noe i det siste :P

JEg pleier også å se det på venniner om de er gravide, ganske så kjapt:P

Hehe, min mor er så fjærn så hu hadde ikke skjønt det om jeg kom gående høygravid engang :p
Oki, ikke så ille da, men dårlig med intuisjon i hvert fall ;)

Min og! Måtte virkelig stave det for ho sist. Startet m at vi sa vi hadde noe vi måtte fortelle hu, gav ho ul-bilde (til hennes forsvar, var det fra uke 8+0) men hu forstod d ikke før vi sa, du skal bli bestemor, jeg er gravid!! :) :)

Min og! Måtte virkelig stave det for ho sist. Startet m at vi sa vi hadde noe vi måtte fortelle hu, gav ho ul-bilde (til hennes forsvar, var det fra uke 8+0) men hu forstod d ikke før vi sa, du skal bli bestemor, jeg er gravid!! :) :)

Hahaha, ja noen trenger bare litt lenger tenketid før de skjønner :p

Mamma og jeg var på harrytur, mens vi er inne i en klesbutikk å jeg ser på klær til de andre barna peker hun på babytøy å sier : se så søtt! ( med et merkelig glis om munnen )
Jeg tenkte ikke noe over det.. 5 dager etterpå satt jeg med positiv test.. etter fler år med prøving, vi hadde gitt opp..
Ringer opp mamma å sier hei osv. Så sier hun ; var det noe spesielt du ringte for?
Jeg svarer ja ? :)
Åh! Er du gravid roper henne! Halleluja! Hun sa hun hadde følt det siden vi var i butikken.. Haha.. jeg tror mødre har en ekstra sans for slikt ;)

Back
Topp