Mødre..

skrilje

Gift med forumet
må bare få ut min frustrasjon, å høre om det er flere som har det som meg. det har seg sånn at min mor ikke er helt begeistret for at jeg er gravid... virker faktisk som om hun skjemmes over meg til tider. ber meg ta på store gensere, så ingen ser den voksende magen min, ganske slitsomt til tider... har ikke fått noe støtte fra henne heller etter at jeg fant ut om graviditeten. har bare lyst å rette meg ned å skrike... unnskyld sutringa, måtte bare få fortalt dette en plass.

er 23 i år... så det er liksom ikke noe på det... har jobb, er ilag med barnefaren... er ikke noe galt sånn sett... så vet ikke helt hva jeg skal gjøre... sårer jo veldig når min egen mor ikke viser noe glede... ettersom at både jeg å typen gleder oss enormt mye!

ja er heldigvis bare mamma som er sånn.. pappa å alle andre støtter meg 100%! å har ett fantastisk søskenbarn, å samboeren hannes, di er vel muligens di eneste som faktisk spør hvordan jeg har det, og som intresserer seg for når jeg skal til jordmor å sånt..

Har prøvd å prate me ho.. men d gir liksom ikke no respons... huff, jaja forhåpentlivis kommer det seg.. blir jo litt slitsomt vist dette ska pågå under hele svangerskapet..

Har prøvd å prate me ho.. men d gir liksom ikke no respons... huff, jaja forhåpentlivis kommer det seg.. blir jo litt slitsomt vist dette ska pågå under hele svangerskapet..

Ja kanskje det e det jeg må gjøre... har jo ingen å ha med meg på ultralyd, sidn typen er i millitære... har pratet litt me henne nå, å hun sa at hun skulle prøve å skjærpe seg.. og at det er typen hennes som ikke er så begeistret for dette... hun får ikke glede seg, uten at han sier både det ene å andre..

Jeg fikk faktisk veldig dårlig samvittighet når jeg leser hva du har skrevet!!! jeg har aldri tenkt på hvordan det hadde vært hvis ikke mamma brydde seg om hvordan jeg har det ol. synes ideen om å ha henne med på UL var en kjempe ide:) Selv er jeg så heldig at mamma og svigermor bryr seg så mye til tider at det kan nesten bli for mye av det gode:) men her etter skal jeg være litt mer positiv når dem spørr. Lykke til med mammaen din

Back
Topp