Møbler på nett

SHS

Elsker forumet
Noen som har forsøkt å kjøpe møbler på nettet og gikk det greit?

Noen som vet om en bra nettbutikk med godt utvalg av møbler?

Aldri handle på www.infurn.com !!!!!!

Skikkelig svindel!! Står masse dårlig om dem på nettet.

Jeg og min kjære fikk litt innfall en kveld og bestilte møbler for rundt 25000 hvis jeg ikke husker feil. Det er over et halvt år siden og ikke sett noe ennå. Pluss at vi har fått mail om hvorfor vi ikke ønsker og motta bestillingen vår osv noe vi ikke skjønner noe av! Bare tull!! :( :@ umulig å kontakte dem og de svarer ikke på mail! Heldigvis bruker vi kred. kort når vi handler på nett pga sikkerhet så det ordner seg jo, men blir sykt forbanna! Grrr!!!

Jeg og min kjære fikk litt innfall en kveld og bestilte møbler for rundt 25000 hvis jeg ikke husker feil. Det er over et halvt år siden og ikke sett noe ennå. Pluss at vi har fått mail om hvorfor vi ikke ønsker og motta bestillingen vår osv noe vi ikke skjønner noe av! Bare tull!! :( :mad: umulig å kontakte dem og de svarer ikke på mail! Heldigvis bruker vi kred. kort når vi handler på nett pga sikkerhet så det ordner seg jo, men blir sykt forbanna! Grrr!!!

Takk for tipset! Har dere bestilt et annet sted i steden, eller velger dere butikk?

Tror ikke det blir mer møbel netthandling nei, ikke med mindre det er ganske kjent eller helt norsk. Skal også Google før evt. Kjøp.

Vi kjøpte møblene på impuls og for gøy så det er ikke slik at vi ikke har sofa liksom. :P så vi kommer ikke til å måtte kjøpe noe nærmeste fremtid, men trenger vi noe i fremtiden så blir det nok butikk ja:)

Neineinei, handler alltid i butikk!! :P Er alt for redd for å bli "lurt" eller få hjem noe som ikke ligner på bildet eller lignende. Små billige dekorting, gardiner osv går fint, men ikke bord, sofaer osv :P

Jeg og vennene mine har kjøpt møbler i nettbutikken FutoNota.no. Levering er Ikke så rask, men kvaliteten av møbler er virkelig god. Og gode priser, forresten.

Kjøpte sofa hos afos. Fikk den levert kjapt, men kvaliteten er langt fra god. Ikke er den spesielt god å sitte i heller men den ser stilig ut da :P
Så alle sittedingser skal prøvesittes før kjøp heretter!

Kun bestilt fra ikea. :P skikkelig skeptisk til alle sånne møbelsider, de ser så shady ut. Hahaha

Nei. Syns det er kjekt å kjøpe fra outlets. Billigere priser og ferdig montert:p

Kjøpte en gang fra Novasolo. Skulle aldri ha gjort det, alle møblene var muggete! Veldig dårlig kundeservice i tillegg!! De sa vi bare skulle vaske bort mugget :mad: Skulle vi sende tilbake møblene måtte vi betale frakten selv, som var på nærmere 800kr. Pluss at vi måtte skaffe emballasje.

Jeg og min kjære fikk litt innfall en kveld og bestilte møbler for rundt 25000 hvis jeg ikke husker feil. Det er over et halvt år siden og ikke sett noe ennå. Pluss at vi har fått mail om hvorfor vi ikke ønsker og motta bestillingen vår osv noe vi ikke skjønner noe av! Bare tull!! :( :mad: umulig å kontakte dem og de svarer ikke på mail! Heldigvis bruker vi kred. kort når vi handler på nett pga sikkerhet så det ordner seg jo, men blir sykt forbanna! Grrr!!!
Sykt :(

Ja, har kjøpt på www.sixbondstreet.no. Det var helt problemfritt. Møbelet kom på 2-3 dager og så ut akkurat som bildet og beskrivelsen skulle tilsi. Men hadde nok sjekket den aktuelle nettsiden nøye, det er nok en del svindel ute og går også. De store og anerkjente sidene er helt kurante :)

Jeg har sofa fra tredemax.no. Superfornøyd med kvalitet og utseende og supre priser også! Tenker å bestille oss seng der i julegave til oss selv:)

Back
Topp