Møbler i hvit høyglans noen?

MamaB

Elsker forumet
Noen her som har det hjemme?

Hva synes du om det? Støver det lett? Riper?

Var på bohus og kikket litt og fant bittelitt i hvit høyglans, men kom gjerne med tips dersom du vet om andre palasser?

Tenker på tvbenk, sofabord, småbord og en liten seksjon [:D]

Det er jo kjempe fint men aldeles ikke barnevennlig! [;)] Det blir små klissefingrer på det og det syns veldig godt. Og når man da må vaske de sinnsykt ofte så slites de jo fortere.

ORIGINAL: icebaby

Fint med erfaringer rundt dette, for det er den stilen jeg vurderer å gå for når vi får huset vårt..

Forelsket i denne stuen her:
http://www.finn.no/finn/realestate/image/object?mmoId=265493&sid=xz79F6E7A0945748

Har den sofan jeg. Med hvitt trekk, beige trekk og svart trekk. Og for å si det sånn.... det hvite settet er kassert.[;)] Det hjelper ikke hvor meye man prøver å passe på de små, før eller senere går det galt. Og selv om denne sofan kan vaskes så er det ikke alt som går bort. Og etterhvert så blir trekkene ganske slitt av all den vaskingen.
Men vi beholder den (med svarte trekk) til kidsa blir litt mer kontrollerte og så kjøper vi ny. [:)]

Åh, så kjekt at dere deler erfaring!

Jeg føler en sterk trang til å få det lysere, har mørkebrune TUNGE kraftige møbler nå - forandring fryder [:D]

Fingermerker ja, hmmmm... vel.. tørker jeg støv på det jeg alt har så går det 1 min så er det støvete igjen [8D]

Har ikke hvit, men har en svart tv benk fra Ikea. Svart ser en i hvertfall veldig lett fingermerker og støv!! Vil tro det er lettere med hvit! Men den er veldig lett å regngjøre[:)]

ORIGINAL: Ephexita

ORIGINAL: MamaB

Åh, så kjekt at dere deler erfaring!

Jeg føler en sterk trang til å få det lysere, har mørkebrune TUNGE kraftige møbler nå - forandring fryder [:D]

Fingermerker ja, hmmmm... vel.. tørker jeg støv på det jeg alt har så går det 1 min så er det støvete igjen [8D]

Digger tuuunge mørke møbler jeg da[;)]
Leiligheten vi skal over i nå har skråtak og 4,2 meters takhøyde.
Blei hvite vegger og tak, sort kjøkken og mørke møbler
*digge digge*

Skjønner godt greia med lyse møbler, har hatt det selv, men putta masse farge inn i puter, gardiner og tepper[:)]
*kmlarer ikke ha det for sterilt*

Ja, skal ha inn farger i interiøret nå - elsker bl.a lilla og grønt [:D] Det "forsvinner" litt mer når møblene er så mørke.

Synd du ikke bor næmere så skulle du fått "hele driten" av meg [8D]
Tanten og onkelen til gubben skal pusse opp - de har "hei, velkommen til 80 tallet" hjem, så de synes det er supermoderne med de møblene jeg har - så tenkte å tilby dem rukkelet [;)]

Hørtes jo råstilig ut! Tenk å ha en slik takhøyde da! *sikle*

ORIGINAL: oblixpusen

Har ikke hvit, men har en svart tv benk fra Ikea. Svart ser en i hvertfall veldig lett fingermerker og støv!! Vil tro det er lettere med hvit! Men den er veldig lett å regngjøre[:)]

Kommer vel til å løpe etter Vilde med microfiberkluten tenker jeg [8D][:D]

ORIGINAL: icebaby

Fint med erfaringer rundt dette, for det er den stilen jeg vurderer å gå for når vi får huset vårt..

Forelsket i denne stuen her:
http://www.finn.no/finn/realestate/image/object?mmoId=265493&sid=xz79F6E7A0945748

ooooh! Lekkert! Så stilig med slike inspirasjonsbilder på finn, visste ikke om det [:D]

Back
Topp