Møbel bånd ..

*Renate*

Elsker forumet
Hei.

Har trukket om en rokokko tlf benk, men må ha møbelbånd eller et annet litt tøybart bånd rundt, men finner det ikke..

Noen som vet hvor man får kjøpt noe sånn? Har sett på kid, princess og en lokal interiørbutikk og hobby butikk men finner ikke :(

Noen som vet hvor man får kjøpt sånnt ?

få se bilde da! stoff og stil har masse. var der igår (i drammen)

Panduro kanskje? Får vi se bilde?[:)]

Kan legge ut bilde, men er jo ikke ferdig :( Må finne sånn bånd så jeg får plasert den i stua!!

Takk for svar.. skal ta bilde nuh..

Her er den :D Hehe.. Første gang jeg har trukket om noe, så ble egentlig fornøyd selv :D
(litt strekker i stoffet i syggen, men , men)

Knotten som skal være på

Og jeg tok litt tape å tapet på litt bånd sånn at dere ser hvordan det kommer til å bli. Hehe.. Skal kjøpe hvitt bånd da..

så flink du har vært!! har du bare stiftet det fast eller sydd først?
skal begynne på en ørelappstol selv nå.

Noen tips?

ORIGINAL: *Carine*

så flink du har vært!! har du bare stiftet det fast eller sydd først?
skal begynne på en ørelappstol selv nå.

Noen tips?

Hehe.. Tipset er vel å bare hopp i d. Hehe.. Har hatt min stående i flere mnd, for jeg har gruet meg til å begynne på den. Hehe..

Jeg tok av d gamle stoffet, og klippet etter det så stiftet jeg det på..

Tenkte egentlig å bruke de "naglene" som fulgte med men jeg ombestemte meg for tror det er enklere og finere å bruke bånd rundt..

Tips: Stift på en side så ta motsatt side så du får strekt stoffet, d er lurt, min ble litt skrukkete forran, for puta hadde smuldret opp litt i fronten for den er jo gammel, men pass på å strekk stoffet :D Lykke til. Gleder meg til å se når du er ferdig :D

Kan jo legge inn bilde og minne alle på hvordan den så ut [:D]

]

takk for tips. hun på stoff&stil mente jeg ikke burde ta av trekket, bare stifte over... for hun trodde stolen ville dette fra hverandre [:)] Så da blir det å måle og heller klippe av overskytende etterpå tror jeg. Håper jeg får tid i helgen til å begynne. Og håper den blir i nærheten av din... Nå er det jo ikke knapper i min, så kanskje litt lettere.

Back
Topp