Måtte...

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Ta en test! Fortsatt gravid gitt! :hilarious:

Er så digg å se disse mørke fine strekene selvom det er langt utpå dagen og man har drukket både kaffe, te og masse vann:happy

Nå: Trening!:smiley-bounce015
 
Samme her! Har tatt noen tester for å bekrefte at det enda er ekte her også! Veldig gøy med økning i streken da ❤️
 
Måtte ta en test nå i stad selv:angelic:
 
11A5E271-1303-44C2-9276-25E010266A48.jpeg Samme her! Her 4+6 idag :) nå skal jeg stoppe ❤️
 
Så herlig :Heartred
Jeg tørr ikke ta den siste digitale helt enda, tror jeg må være minst 5+2 før jge tørr det. :knegg: men kjenner det klær i teste fingrene laughing6

Det gjorde det til meg også, tok den på utvanna urin også, for hadde allerede vært på do en gang før ☺️❤️
 
Dere smittet meg :hilarious: måtte bare innom apoteket og kjøpe en test idag, eller jeg kjøpte 2 stk, så nå ser det ut som at jeg ikke får bruk for den andre digitale. Siden jeg bare måtte ta en med en gang og jeg egentlig var sikker på at jeg kom til å kun få 2-3. Men jaggu slo den ut med 3+
 

Vedlegg

  • IMG_20191001_161215.jpg
    IMG_20191001_161215.jpg
    16,7 KB · Visninger: 21
Dere smittet meg :hilarious: måtte bare innom apoteket og kjøpe en test idag, eller jeg kjøpte 2 stk, så nå ser det ut som at jeg ikke får bruk for den andre digitale. Siden jeg bare måtte ta en med en gang og jeg egentlig var sikker på at jeg kom til å kun få 2-3. Men jaggu slo den ut med 3+
Om ikke jeg får 3+ når jeg tar digital så blir jeg skuffa siden alle andre får det :hilarious:
 
Kommer ikke til å kjøpe digital. Men disse her har blitt veldig mye sterkere på 3 dager. Hurra!
 

Vedlegg

  • 20191001_200132.jpg
    20191001_200132.jpg
    24,8 KB · Visninger: 17
I dag kom det 2 nye digitale :p reklamasjonsgreier siden den ene i pakka ikke funket. Hehe.. så nå har jeg 3 :p .. frister til å ta en i dag, men er nok mest for å få stilt teste behovet. Tviler sterkt på det kommer annet enn 2-3 i dag, 4+5 :p
Fikk i tillegg en haug med EL-tester :p som er bestilt for lenge siden. Sknønner litt hva mannen mener med at dette går til hodet på meg ;p
 
2-3 Ja:p hehe :)
Men nest siste one step var mye sterkere i dag og ser strekene i digital også er det.
Vet man egentlig ikke skal ta den fra hverandre Men:p
 
Back
Topp