Måtte teste idag

smurfen

Elsker forumet
.. og den var negativ[:(] Skal ta blodbrøve på onsdag, men det er jo ingen vits, har begynt å blø litt idag. så ble det ingen spire denne gang[:(] Synes det var tidlig å blø, når ikke testdag er før onsdag. Da må jeg jo ha fått eggløsning rett etter eggløsningsprøyta ble tatt da..
Off dette var trist! Hadde liksom trua nå[:(]

:( *gir en god klem*

Jeg har også testdag på onsdag. Jeg tørr ikke teste meg før da. Sist begynte jeg å blø "idag" på rugedag 12..

ORIGINAL: ElinR

uff dette var kjempetrist!!!!![:(][:(][:(][:(] masse trøsteklemmer sendes din vei!!

Så trist!!
Jeg testa negativt dagen før testdag for et år siden, og på testdagen var den positiv, så hold motet oppe [:)]

uff dette var kjempetrist!!!!![:(][:(][:(][:(] masse trøsteklemmer sendes din vei!!

ORIGINAL: Alvilde_86

Så trist!!
Jeg testa negativt dagen før testdag for et år siden, og på testdagen var den positiv, så hold motet oppe [:)]

Det samme gjorde jeg nå på onsdag.[:)]
(men ser ut som om det går galt nå da[:(])

Takk søte dere! men ble nok ingen spire. blør mer nå[:(]

sign[&o]

signerer denne[:(][:(][:(]klem

Jeg blør fortsatt bare brunt blod. 2.dagen nå. Pleier jo liksom å få ordentlig mensen 2.dagen.. men.. blir ikke klok på den kroppen her[8D] merker at kanskje håpet stiger litt, og kanskje jeg er gravid likevel. Og det er så dumt når jeg sikkert ikke er gravid og mensen er rett rundt hjørnet. Er det slik at brunt blod er ok? Off nei nå tuller jeg bare med hodet mitt.[&:][:(]

ORIGINAL: smurfen

Jeg blør fortsatt bare brunt blod. 2.dagen nå. Pleier jo liksom å få ordentlig mensen 2.dagen.. men.. blir ikke klok på den kroppen her[8D] merker at kanskje håpet stiger litt, og kanskje jeg er gravid likevel. Og det er så dumt når jeg sikkert ikke er gravid og mensen er rett rundt hjørnet. Er det slik at brunt blod er ok? Off nei nå tuller jeg bare med hodet mitt.[&:][:(]

Hmm vil ikke gi deg for mye haap men kan det vaere festebloedninger?

ORIGINAL: Kanskje snart?

ORIGINAL: smurfen

Hmm vil ikke gi deg for mye haap men kan det vaere festebloedninger?

Men kan festeblødning komme så sent som rugedag 12 da?
off.. svar får jeg hvertfall imorgen ettermiddag..
Merker at jeg får et lite håp..[&:]

Back
Topp