Måtte ta test for gøy

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
Måtte ta en test nå før gøy, siden jeg hadde en igjen liggende. Jeg tror hvert fall ikke det er noen tvil her :P tok bildet med en gang jeg la testen fra meg liksom. Så det er snakk om 1-2 sekunder fra testen ble tatt til jeg tok bildet :P

Vedlegg

• 463E5AB1-7ABB-48E9-A14F-114C231966E3.jpeg
    463E5AB1-7ABB-48E9-A14F-114C231966E3.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 92
Måtte ta en test nå før gøy, siden jeg hadde en igjen liggende. Jeg tror hvert fall ikke det er noen tvil her :p tok bildet med en gang jeg la testen fra meg liksom. Så det er snakk om 1-2 sekunder fra testen ble tatt til jeg tok bildet :p

Så gøy! På de siste jeg har tatt nå, så har teststreken vært kjempesterk før urinen har nådd kontrollstreken. Morsomt å se :)

Jeg også gjorde det samme nå, jammen var den positiv! Stor glede her i hus!!:joyful: Har prøvd noen måneder nå så når jeg tok den så tenkte jeg «den er garantert negativ!»

Jeg hadde mange tester igjen og testet hver dag til jeg var litt over 5 uker :p

Jeg har mange tester liggende, men mannen har nå lagt de på en lur plass jeg ikke vet hvor er så jeg får ikke testet mere. :nailbiting: selv om jeg har veldig lyst å se hvordan den ser ut vet 7+:)

Min så også sånn ut, tror det var i går? Ser helt rart ut :wtf: hvor langt på vei er du?

Måtte ta en test nå før gøy, siden jeg hadde en igjen liggende. Jeg tror hvert fall ikke det er noen tvil her :p tok bildet med en gang jeg la testen fra meg liksom. Så det er snakk om 1-2 sekunder fra testen ble tatt til jeg tok bildet :p

Så gøy :)

Back
Topp