Måtte ta sykemelding pga manglende tilrettelegging på jobb...

Knøtta

Flørter med forumet
Er bare snakk om en helg, men likevel irriterende!

Jobber på en bolig med barn/ungdom med funksjonsnedsettelser, og min faste helg er med en bruker som er utagerende og uberegnelig. Fikk sånn skjema om tilrettelegging av legen for lenge siden, men på min faste helg står jeg fortsatt oppført på denne brukeren, uten mulighet til å bytte. Arg, litt frustrerende, hehe :p 

Ta det opp med sjefen din, h*n må ordne det, det er ikke din oppgave å bytte bort vakten hvis sjefen allerede vet at du ikke kan ta den.

Sjefen har gått i ferie, og er dermed litt vanskelig å få tak i :p 

Skjønner godt at sjefen har mye å huske på, og at det kan være lett å glemme sånne ting, men synes likevel det er litt frustrerende... 

Blir så oppgitt når jeg leser sånt.
Hvis arbeidsgiver hadde tatt seg tiden til å gjøre en liten justering på vaktsystemet så hadde det ikke vært noe problem for noen, istedenfor skaper h*n et problem både for deg LilliVa, og for de på jobben som må skaffe vikar.

Så med litt færre ord; full støtte for frustrasjonen din!

Er jo litt  frustrerende ja, og jeg synes ikke det er mye gøy å få sykemelding heller.. 
Men reagerte også på at det var ingen av de andre på jobb som sa ifra til meg, selv om de så det i vaktplanen, og vet at jeg er gravid. 
Jeg oppdaget dette selv, da jeg hadde flaks og fikk en ekstravakt igår. Hadde jeg ikke fått den, hadde jeg ikke oppdaget dette før jeg hadde kommet på jobb imorrakveld. Sånn sett var det greit for de andre på jobb, i og med at jeg selv satte meg ned og dekte vaktene... 

Back
Topp