måtte ta den siste testen i dag

Bina

Pine Bina
VIP
skal til legen i dag, og jeg føler meg ikke gravid, så jeg begynte jo å tvile litt så måtte roe nervene litt [8D]

Hehe, fiiiiine testen [:D][:D][:D]

Lykke til hos lege!

2-3 uker...OOOJ...Omtrent like langt som meg du da...

[8D]

Veldig fiiine testen...[8D]

Så herlig syn [:)][:)] 2-3 uker og jo [:D]

2-3, vil det si jeg kanskje er lengere på vei enn det jeg tror jeg er da?
Blir spennende å høre hva legen sier etterpå[:D]

2-3 er da Unnfangelsen skjedde. Men legen går jo etter siste mens ;) Lykke til hos legen, blir spennende å høre.

Står jo at 1-2 uker er 3-4 uker siden unnfangelsen..
2-3 blir da 4-5 uker siden unnfangelsen...

Så kan hende du er par tre dager lenger på vei kanskje...eller en uke...

Fikk selv kun 1-2 uker når jeg var 4 uker...Når jeg testet for en uke siden sto det 2-3...Da var jeg 5 uker...

Spennende...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Står jo at 1-2 uker er 3-4 uker siden unnfangelsen..
2-3 blir da 4-5 uker siden unnfangelsen...

Så kan hende du er par tre dager lenger på vei kanskje...eller en uke...

Fikk selv kun 1-2 uker når jeg var 4 uker...Når jeg testet for en uke siden sto det 2-3...Da var jeg 5 uker...

Spennende...[8D]
Oooi, men det hadde ikke gjort noe om jeg var litt lengere på vei[:D]

ååå bina, er du gravid igjen??? gratulerer så mye, denne gangen SKAL DET GÅ BRA!!!!! [:)]

ORIGINAL: Soul

ååå bina, er du gravid igjen??? gratulerer så mye, denne gangen SKAL DET GÅ BRA!!!!! [:)]
Jaaaaaa[:D] Takk snuppa :)
Hvordan går det med deg forressten?

ORIGINAL: Bina

joda, det går.. formen er litt opp og ned.. 17 uker idag <3 så kjenner jo at energien i kroppen er på vei tilbake.. og kvalmen er blitt mindre.. hadde ingenting de siste dagene, men i dag er jeg kjempe kvalm igjen og klarte bare så vidt å komme unna spyinga med masse mat ;)

med deg da? kjenner du noe te kvalmen eller?

ORIGINAL: Bina

joda, det går.. formen er litt opp og ned.. 17 uker idag <3 så kjenner jo at energien i kroppen er på vei tilbake.. og kvalmen er blitt mindre.. hadde ingenting de siste dagene, men i dag er jeg kjempe kvalm igjen og klarte bare så vidt å komme unna spyinga med masse mat ;)

med deg da? kjenner du noe te kvalmen eller?
Så kjipt med den kvalmen. det er det verste som finnes. hender at jeg blir små uggen, men kjenner ikke til noe kvalme. jeg kjenner egentlig ingenting, det som er så merkelig. men det kommer vel i løpet av noen dager tenker jeg.
17 uker alt, det har gått fort. Vi som skulle hatt termin likt og greier [:)]

HVORDAN GIKK DET I DAG?????? [:D] kjempe spent

Gratulerer[:)]

ORIGINAL: Tinan

HVORDAN GIKK DET I DAG?????? [:D] kjempe spent
det gikk bra :D har skrevet et innlegg om det [;)]

Back
Topp