måtte si noe...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg måtte si noe på jobb der jeg var både mandag og i dag for jeg må sette meg ned og div innimellom pga bekkenet verker sånn, i tillegg har jeg vært litt uggen innimellom...

hadde jo tenkt å vente, men, men dte er vel ikke så farlig uansett hvordan det går. de sa hvertfall at de satte pris på at jeg sa noe og har veldig stor forståelse og omsorg :-)

Så lurt å si fra hvis du har plager, da er det mye lettere både for deg og de du jobber med:-)

Måtte nesten jeg gjøre i dag også, blei så svimmel og kvalm. Men skyldte på litt magevondt og satt litt for meg selv en stund. Da gikk det bedre og jeg slapp å si noe mer om det :P

Så bra de viste forståelse og omsorg, slik er det dessverre ikke på alle arbeidsplasser.

Skjønner det veldig godt, lurer på om jeg skal si noe snart selv.. Er litt greit at noen på jobb vet om det, sånn at de skjønner hvorfor man kanskje ikke tar de tyngste takene, tar litt ekstra pust i bakken osv:) som du sier, skulle det skje noe så er det ikke krise om noen/sjefen vet det, da møter man kanskje litt mer forståelse i ettertid også:)

Jeg fortalte også sjefen min det i dag. Syns det er litt tidlig men da får man i hvertfall forstålse når man trenger å hvile seg. Og slipper unna det tyngste på jobben. Er jo moro å kunne dele med andre at man er gravid også :D

Måtte nesten jeg gjøre i dag også, blei så svimmel og kvalm. Men skyldte på litt magevondt og satt litt for meg selv en stund. Da gikk det bedre og jeg slapp å si noe mer om det :p
hehe ja er jo greit når man har muligheten til det, men som vikar i bhg er det ikke bare, bare å trekke seg tilbake heller og jeg vet jo at så lenge alt går bra, blir ikke bekkensmertene akkurat mindre så fant jeg ut at det var bedre og være ærlig :-) jobbet på uteavdelingen i dag og de var jo bare så søte da :-) kom med skinn til meg som jeg kunne sitte på om jeg trengte, kom med kaffekopp til meg og lot meg velge om det var best og gjøre det eller det, kom stadig å spurte om det gikk bra :-) søte jentene de er så herlige i den bhg jeg jobbet i i dag altså <3

Jeg vurderer også å si noe snart.. Er så sykt svimmel og trøtt for tiden! :confused:

Også hater jeg å måtte skjule det.. Men jeg er sånn halvveis på vei inn i ny jobb, så vet ikke hvor lurt det er.. (samme firma, annen avd) ...

Back
Topp