Måtte ringe føden

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
I går kveld ente jeg opp med å måtte ringe føden.... Litt tidlig når jeg er bare 25 uker på vei... Men jeg hadde kjempe kraftige kynnerer (noe jeg har ofte) men når jeg gikk på do hadde jeg blod på papiret, og da ble jeg jo litt bekymret... Snakket med vakthavende lege, og hun spurte om jeg hadde trent eller noe.... Måtte jo da si at jeg hadde måket litt snø... Så vi ble enig om at jeg skulle ligge meg og hvile og kom det mer blod eller kynnerene tok seg opp til rier skulle jeg komme inn med en gang... Heldigvis ser det ut til at alt er i orden nå i dag. Så da blir det bare å ta livet med ro fremover, og ikke gjøre noe som kan sette i gang en fødsel.. Hadde jo håpet å gå helt til termin da..

Ja, du må ta det me ro og ta vare på det selv og lille spire. Godt å ha noen å ringe til...

Off skummelt! Men kjenner litt til det. Tror jeg kan gjøre akkuratt som vanlig. Så i går ryddet vi å sto på i boden hjemme i over 3 timer å jeg var helt ødelagt etterpå i kroppen, så det er tydelig at kroppen sier i fra.
Skummelt men godt at vi får beskjed. Krysser fingrene for at det går greit med deg :)

Ja nå blir det rolig tempo her... Ble heldigvis 100% sykemeldt denne uken! Så da kan jeg slappe av i løpet av dagen også...

godt det går bedre nå :) håper du slipper å oppleve det igjen, før nermere termin :) bare å ta livet med ro :)

Greit at du fikk sykemelding, og viktig å slippe av skikkelig nå som kroppen har gitt deg beskjed;-)

Back
Topp