Lørdag hadde klassen til ene jenta loppemarked..Jeg og jenta hadde ansvar for ett bord pluss at vi skulle se etter bordet bak oss som d ikke var noen ved m bøker og filmer..Bare noen få av de andre foreldrene vet at jeg er gravid..Så kommer d ei mor (som ikke vet noen ting) bort m noen flere filmer og bøker hu vil bli kvitt..Snakker bare sånn fort til hverandre (takler ikke hu etter mye tull m barna i mellom og hennes er bestandig feilfrie i hennes øyner)..Snakker om barnefilmene hu legger fra seg og plutselig kommer d fra henne: Her har jeg en film som har vært noe for deg..Jeg tittet opp for å se hvilken hu mente og der peker hu på en treningsvideo av hu Kari som har vært en del m på god morgen Norge Første jeg tenkte var makan til frekkhet, men begynte å le..Hu vet jeg aldri har hatt mage å nå buler den jo ut så skjønner jo på en måte hvorfor hu sa d, men på en annen side så var d jo uforskammet..Sambo ble skikkelig forbannet da jeg fortalte hva hu hadde sagt, men jeg fikk roet han ned..Hu er ikke av den smale typen selv så hu kunne holdt den der for seg selv i grunn