Måtte le lørdag

samaha27

Elsker forumet
Lørdag hadde klassen til ene jenta loppemarked..Jeg og jenta hadde ansvar for ett bord pluss at vi skulle se etter bordet bak oss som d ikke var noen ved m bøker og filmer..Bare noen få av de andre foreldrene vet at jeg er gravid..Så kommer d ei mor (som ikke vet noen ting) bort m noen flere filmer og bøker hu vil bli kvitt..Snakker bare sånn fort til hverandre (takler ikke hu etter mye tull m barna i mellom og hennes er bestandig feilfrie i hennes øyner)..Snakker om barnefilmene hu legger fra seg og plutselig kommer d fra henne: Her har jeg en film som har vært noe for deg..Jeg tittet opp for å se hvilken hu mente og der peker hu på en treningsvideo av hu Kari som har vært en del m på god morgen Norge:p Første jeg tenkte var makan til frekkhet, men begynte å le..Hu vet jeg aldri har hatt mage å nå buler den jo ut så skjønner jo på en måte hvorfor hu sa d, men på en annen side så var d jo uforskammet..Sambo ble skikkelig forbannet da jeg fortalte hva hu hadde sagt, men jeg fikk roet han ned..Hu er ikke av den smale typen selv så hu kunne holdt den der for seg selv i grunn

Haha folk er så teite noen ganger. Jeg håper hun blir flau når hun innser at du er gravid.

Pipen får nok en annen låt da hu finner ut at d ikke er at jeg har lagt på meg som gjør d:p Må sies at hu ikke er helt i vater..Jeg måtte bare le likevel..Herregud for ett kvinnfolk..

Noen mennesker eier rett og slett ikke fungerende sosiale antenner. Men man kan jo ikke påpeke at bekjente har lagt på seg. Herregud

Fy flate, den der kommer hun til å brenne seg på, hahah :p

Tru jeg hadde sagt, ja det ser jo ut som den har funka bra for deg så takk for tipset :P

Alt hva folk kan få seg til å si..

Desember 2014

Bruker App

Møter hu sikkert på kamp i morgen så da skal hu få vite d så jeg får sett hva hu sier da..Hu der er truende til å si hva som helst..Sier litt da hu til og m ringer til en person hu aldri har møtt eller sett/snakka m og skanderer vedkommende for noe dattera har sagt hu har hørt her som overhodet ikke var tilfelle..Først ringte hu å skanderte meg så en annen rett etterpå..Ikke god..Var helt i sjokk jeg og lurte på hvor i all verden den jenta tar ting fra..Var så ille til slutt så d gikk utover jentungen på skolen så dem ringte meg for å høre hva som foregikk..Skolen vet om hvordan hu er så dem ble ikke overraska, men at d skulle gå utover andre der gikk grensen..Hu sier til og imot lærere og rektor (d samme gjør dattera m ett ordbruk uten like) og dattera får lov til å gå uten stillongs og sokker om vintern og er dermed mye borte fra skolen pga at hu blir syk..

Herregud så frekk! Typisk bygdedyr :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Er sånn vi sier da vi bor i små bygder..Er d noe nytt så slår bygdadyrene til å da sprer ting seg rimelig fort;) Både jeg og Ønskegull er fra framme stedet så derfor hu sa d på den måten Piksi..Var ikke vondt ment på noen måter:)

Aha, følte meg bare litt mobbet siden jeg bor på bygda:)
Det må du ikke føle :D Skulle bare være en morsom kommentar da som samaha sier så er vi fra samme sted, og jeg ser på bygdadyret som en sladrehank og litt sånn type som samaha beskrev i innlegget sitt :p tipper det ble dagen snakkis rundt kjøkkenbordet med den kommentaren du ga tilbake samaha! hehe :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Det er såkalte bygdedyr over alt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp