Måtte krype til korset i dag

Kolnes Anka

Blir kjent med forumet
Har bare blitt verre i formen siden fredag så i dag fikk jeg meg sykemelding i to uker,pluss kvalmestillende medisin. Er så elendig i formen,klarer ikke ta vare på unger,hus,dyr eller meg selv,kvalm og kjempe slakk....Jeg blir tidlig sykemeldt pga jeg føder for tidlig, så jeg hadde håpet på å kunne jobbe vertfall til uke 20 uten å bli sykemeldt,men i dag klarte jeg ikke mer. 2 1/2 uke til 12 uker,så håper kvalmen forsvinner da.
Noe av dere andre som har måtte krype til korset???

sånn har det vært med meg også en stund - fra ingen symptomer what so ever til å bli elendig. Så fikk jeg på toppen av det hele spysjuke barn, så vet var bare å ty til postafen reisesyketabeletter, noe som har holdt meg sånn høvelig i vigør de siste dagene, selv om kvalmen kjennes dog til en mye mindre grad. Men vil ikke stå på de uten konfigurering med legen, så idag fikk jeg etter en samtale med legen afipran.
Har ferie til over helga, så håper jeg slipper sykemelding. Har en jobb fast pluss en jeg har hatt ekstra i sommer ( turnus ) og den avsluttes etter neste uke, så håper på å komme meg gjennom den uka også.. Jeg er foresten 9 + 1 idag, så jeg har egnetlig termin de første dagene i mars foreløbig, men dette er nr tre og er fast bestemt på å få denne lille i februar og helst ikke på skuddårsdagen..:P

Riktig god bedring! :)

Back
Topp