Måtte kapitulere i dag ja..

Lica76

Glad i forumet
Eg måtte knappe opp buksa på jobb[:-] Gjer rett og slett for vondt i magen å ha den igjen... Så blir nok sånn som sist ja, tidleg stor mage.... Måtte fortelle det til folk når eg var 8 veke på vei, då hadde eg allerede kul....

hehe så gøy! føler også at magen er blitt større så må nok ut med det snart jeg også..( så ikke alle snakker om hvor mye jeg har lagt på meg!! ) [:)] faktisk så tror jeg jeg er en av de få som liker kroppen min når jeg er gravid.. gjorde det sist, og gleder meg til å få stor mage.

Den har komt seg betraktlig, berre uggen om morningen og formiddagen. Livet er rett og slett verdt å leve igjen[:D]

Syns i grunn det er litt deilig eg og når eg e komt litt ut i svangerskapet. men 7 veke på vei er liksom litt tidleg å begynne å vise frem gravidemagen.... Ser i grunn berre litt tjukk ut(midt på magen)[&:]

Samma med magen her også, nå skal det sies at jeg hadde en liten kul fra førstemann fremdeles men klarte fint å trekke den inn å få flat mage, men kjenner liksom nå at etter testen var positiv så gidder jeg liksom ikke å holde den inne [:D][:D]

Ser ut som om jeg burde heller vært i uke 16 enn 8 [:D][:D][:D][:'(]

Back
Topp