Måtte innom sykehuset

FirstTime

Elsker forumet
Helu girls! ja dette skulle jo bli en dag på stranden og lunsj med mor og far men neida. Som jeg skrev tidligere idag falt jeg hardt på badegulvet før idag..med ryggen ned. Dro på ett senter etterpå for å spise is så begynte det gjøre siinsykt vondt i underlivet og jeg kjente det priplet. Fant ut det rant noe ut av meg.... Ringte sykehuset da jeg kjente det ikke var tiss og ble bedt komme på en kontroll. Er så glad for de var kjempeflinke på Ullevål. Fikk målt fosterlyd med belte, ul og underlivsundersøkelse. Alt var bra og hun trodde ikke jeg lakk, men må følge med utover kvelden etter blod. Har iallfall funnet ut er like greit ringe hvis man er redd...

Fikk beskjed jenta har det veldig bra, veier litt over tre kilo nå! :) Godt vite!Nå er det bare ligge med smasha arm og ben og ta det med ro..

Tusen takk! :) Fikk t.o.m med meg ett nytt UL bilde...det var jo koselig. Og sambo var heldig,,han fikk se henne i iallfall ett kvarter idag...jeg fikk såvidt skimtet opp på siden..

Å herregud!!!!

Så bra at du dro på sykehuset og gudskjelov at det står bra til med dere begge!! Hun var jo stor da, jenta deres. Så fantastisk!
Ta det med ro fremover nå Irenemama.

skal væffal ikke stå med ene bene på doskåla når jeg sminker meg mer...dumme meg[8|]

bra at alt sto bra til me jentå di då :)

Kjære vene daaaa!

Nei nå kan du bare drite i å sminke deg fremover [;)] Men bra at du kontaktet sykehus å fikk komme dit da. Må du bare høre etter hva doktoren sier! Ligg og bli oppvartet [8D]

Nei, det er bare tull!!

Uffamei vennen.. Å slå seg sånn ville skremt meg.. Godt du fikk sjekka opp at alt var så bra. Og at hun er over 3 kg nå er supert... Stå på jenta...[:)]

KLem

å hjelpes,,,,du må være forsiktig jente så det ikke skjer noe galt...huff....der skremte du meg gitt..!!

MEN så godt at det gikk bra, og at jenta er blitt så stor![:D]

Flott at alt gikk bra med deg...Og at alt står bra til med lillingen....Bare vær forsiktig videre[:D]

Godt å høre at det er bra med dere begge! Men du,Gærne Erna- ikke mere turning på badet nå er du grei??!! Du får heller lære opp gubben til å sminke deg [;)]

Gurimalla nå grøsset jeg sikkelig på ryggen altså. Hørtes liksom så vondt, men greit ut da du fortalte det i sted. Men fy dette var jo litt skummelt altså. Fint alt stod bra til med babyen.

*blåse blåse på armen*

Back
Topp