Måtte innom å gi en oppdatering

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Måtte bare innom for å se om det går bra med dere ☺️ Nå er det 4 uker siden eg mistet - i dag. Eg har ventet på mensen - MEN så begynte eg å kjenne noen kjente ting igjen. Kjørte på apoteket i pausen i dag - og jammen meg var den ikkje positiv. Eg trodde ikkje det kunne gå SÅ fort! Mannen er reist vekk og blir vekke til 8.juli. Usikker på hvordan eg skal regne ut dette her, om eg skal regne fra første blødning (mandag) eller om eg skal regne fra den dagen eg mistet (onsdagen).

Masse lykketil - og ønsker dere en nydelig reise videre ❤️

Vedlegg

• 75BADE39-5FD3-477B-A3E8-D066F495EDCF.jpeg
    75BADE39-5FD3-477B-A3E8-D066F495EDCF.jpeg
    128,3 KB · Visninger: 97
Åh herlighet gratulerer så mye[emoji173]️ Så utrolig flott!!

Åååå så koselig! Gratulerer så mye [emoji2][emoji813]️

Måtte bare innom for å se om det går bra med dere [emoji5] Nå er det 4 uker siden eg mistet - i dag. Eg har ventet på mensen - MEN så begynte eg å kjenne noen kjente ting igjen. Kjørte på apoteket i pausen i dag - og jammen meg var den ikkje positiv. Eg trodde ikkje det kunne gå SÅ fort! Mannen er reist vekk og blir vekke til 8.juli. Usikker på hvordan eg skal regne ut dette her, om eg skal regne fra første blødning (mandag) eller om eg skal regne fra den dagen eg mistet (onsdagen).

Masse lykketil - og ønsker dere en nydelig reise videre [emoji173]️

Det var godt å høre! Det hjelper veldig når man får en ny spire å glede seg over [emoji5] lykke til!

Så koselig at du titter innom! :love7 Gratulerer så mye!! Denne gangen går det bra skal du se:-)

Så koselig at du skriver en oppdatering her inne! Og i tillegg at det er en så fin beskjed ! [emoji173]️ Gratulerer såå mye!

Å! Så gøy! Gratulerer!

Gratulerer ❤Jeg ville brukt terminkalkulatoren til babyverden og lagt inn antall dager siden du mistet.

Åh herlighet gratulerer så mye[emoji173]️ Så utrolig flott!!
Åååå så koselig! Gratulerer så mye [emoji2][emoji813]️
Åh! Så kjekt! Gratulerer så masse! :D
Det var godt å høre! Det hjelper veldig når man får en ny spire å glede seg over [emoji5] lykke til!
Kor kjekt! Gratulere!
Så koselig at du titter innom! :love7 Gratulerer så mye!! Denne gangen går det bra skal du se:)
Så koselig at du skriver en oppdatering her inne! Og i tillegg at det er en så fin beskjed ! [emoji173]️ Gratulerer såå mye!
Tusen takk ❤️ Denne gangen MÅ spira sitte! En gledens dag ❤️ Skal på ultralyd uansett på mandag pga alle abortene, så håper på tett oppfølging ☺️❤️

Back
Topp