måtte ha en opptelling.....

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Kjenner jeg blir mektig misunnelig når jeg ser at 92 av di som har termin før/samtidig meg har fått/noe på gang og vi er 24 stk igjen å venter.... Å venter å venter å venter..... Kunne gjærne tenkt meg at d ble gang hos oss 24 også jeg[:)][:)][:)]

29 av di med termin etter har fått,men heldigvis er d godt å vite at d er 99 stk som venter som enda ikke har termin og venter.....

(Ja,jeg har litt mye tid til overs å venter på at noe skal skje så da begynnte jeg å telle[;)])

hehehehe beklager at jeg ler....hehe trodde det var bare meg som driver å teller og regner på det[:D][:D][:D]

ORIGINAL: blondi83

hehehehe beklager at jeg ler....hehe trodde det var bare meg som driver å teller og regner på det[:D][:D][:D]

å neida du... her er opptelling rett som d er.... hehehe[:)]

Er vi mange medlemmer som er i mars forumet?

Jeg har termin den 19.mars :)   

hehe [8D] 1 uke igjen i dag til min termin[:)] håper på å få etter helgen jeg, men før påske[8D]

ORIGINAL: wimza

hehe [8D] 1 uke igjen i dag til min termin[:)] håper på å få etter helgen jeg, men før påske[8D]

Jeg får heldigvis ikke gå helt til påske...Men vil go gjærne at ting skal sette igang av seg sjøl.. Ser liksom for meg en mykere start da[:)]

ORIGINAL: hommersåk

Jeg får heldigvis ikke gå helt til påske...Men vil go gjærne at ting skal sette igang av seg sjøl.. Ser liksom for meg en mykere start da[:)]

oki, du er på overtid? får håpe du havner i fødsel snart *sender litt fødestøv til deg*[:)]

jeg håper også på å slippe å bli satt i gang... men jenta i magen har jo 2 uker på seg til å komme ut enda før det skjer her da..

ORIGINAL: hommersåk

oki, du er på overtid? får håpe du havner i fødsel snart *sender litt fødestøv til deg*[:)]

jeg håper også på å slippe å bli satt i gang... men jenta i magen har jo 2 uker på seg til å komme ut enda før det skjer her da..

Innen 28mars er tulla her (termin var 14).... Men mens jeg sitter her å skriver har jeg noen gode tak i magen,så hadde vært gøy om d tok seg opp... Men d tårer jeg jo ikke håpe på.. Men kan leke med tanken... hehe...

Back
Topp