Måtte gå hjem fra jobb i dag :/

PåAnIgjen <3

koser meg med BV
Sommerfuglene <3
Vært kvalm og hatt vondt i hodet i hele dag. :/ måtte bare dra hjem å legge meg. Klarte etter flere timers søvn heldigvis å lage middag og være sammen med sønnen og mannen i ettermiddag. Men nå er det tilbake igjen :/ så nå ligger jeg på sofaen og venter på at mannen skal få minien i seng så han kan dra å kjøpe paprika chips til meg :p blææh!! Hvordan skal dette gå framover? :/ hadde håpet på at det ikke skulle bli like ille som sist, for da var jeg veldig dårlig på denne tia av sv.skapet. Så håper det ikke blir verre nå. For da må jeg be om SM, og det vil jeg ikke :/ starta ny jobb for 5 mnd siden. (Måtte bare lufte meg litt) :)

Huffda, det blir nok bedre! :D

Eller, til slutt GJØR det jo faktisk det da, enten set tar 3 eller 9 mnd... Nei huffda, det var INGEN trøst xD

Menmen, det er lov å klage ;) skjønner deg veldig godt!

Vi må vel bare klamre oss til det som venter i enden <3 :D

Sent from my iPhone using BV Forum

huff! Men da vet du hvertfall at lille spire har det utrolig bra :D Du får trøste deg med det :D Forstår det og utrolig godt! Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme hele forrige svangerskap, sengeliggendes mesteparten av tiden, så du får min sympati! Kvalmen begynner å titte frem her og oftere, så får bare ta alt som det kommer! :)

Masse god bedring =)

Ja, trøster meg med alt det kjekke vi har i vente :) men vanskelig å fokusere på noe positivt når man er dårlig :p håper bare ikke det blir like ille som sist.

det er ikke godt, det hjelper kanskje lite, men om man ser på den lyse siden så sies det jo at om man opplever voldsom kvalme er det en veldig stor sjangs for at det skal gå bra og går bra med fosteret :D

Uff....det er forferdelig ubehagelig å være så kvalm. Krysser fingrene for at det ikke blir værre :)

Føler meg faktisk mye bedre i dag *bank i bordet* håper jeg bare hadde en dårlig dag i går :) tusen takk for gode ord alle sammen :)

Back
Topp