Måtte fortelle det til mamma og pappa!

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Jeg klarte ikke å holde meg lenger! Jeg snakker med mamma hver dag, og synes det var grusomt å holde det hemmelig, så i går fortalte vi det.

Jeg kjøpte en liten rangle som jeg pakket inn, og ga den til dem i går. Mens pappa pakket opp sa jeg at jeg håpet de kunne ta vare på presangen i noen måneder framover. Mamma tok den med en gang, før pappa hadde pakket opp pakken, mens pappa skjønte ingenting.

"Jammen, vi skal ikke ha barn?" Utbrøt han.

Når han endelig skjønte det ble det stor glede og mamma og pappa ble kjempeglade, så det var herlig! I morgen er det svigers sin tur.

Vi har bedt dem om å ikke si noe til noen andre før det er gått 3 måneder, så får håpe de holder det;)
 
Ha-ha-ha! "Jammen vi skal ikke ha barn" ha-ha priceless kommentar da :)
 


blåkanin skrev:
Ha-ha-ha! "Jammen vi skal ikke ha barn" ha-ha priceless kommentar da :)


Hehe, helt enig. Han skal få høre den igjen;)
 


blåkanin skrev:
Ha-ha-ha! "Jammen vi skal ikke ha barn" ha-ha priceless kommentar da :)

Hahaha, det sier vel litt om at fedre har litt trøbbel med å se for seg sine døtre som gravide kanskje? Uansett, en morsom kommentar og en morsom måte å fortelle det på!
Vi har ikke fortalt det enda, men regner ikke med jeg klarer og holde det hemmelig så lenge... Har kjøpt ei t-skjorte til storebror som det står Jeg skal bli storebror på :) Tenkte og ha på han den når vi er der på besøk en gang.

 
Herlig måte og fortelle det på :) 
 
Back
Topp