Måtte det mange forsøk til for at spiren satt?

M

Moderator Marte

Guest
Kanskje det tok fleire år? Kanskje dokker har mista fleire gongar på vegen? Kanskje spira satt på fyrste fosøk?
...eller kanskje dokker ikkje prøvde i det heile tatt?
 
På den 12. Ser det ut som den blir værende her :) hadde endel kjemiske iløpet av prøveåret ,men håper den sitter helt i mål nå , det er ihvertfall ikke kjemisk :angelic: 5+5 i dag :)
 
Med den første tok det 3år og vi måtte ha prøverør.
Med denne tok det to måneder. :p
 
Første tok 4-5 måneder, denne gangen satt den på andre..? Eller første eggløsning etter mens...
 
Nesten et år. Har hatt to tidlige sa i løpet av året også, så problemet her har vært å holde på spiren! Vet vi har truffet på el hver mnd også, så tok litt lengre tid enn ventet, men er jo fremdeles innen "normalen" :)
 
Klaffet i PP 6
 
Var ikke ett forsøk men burde ha forstått at jeg hadde el når jeg tenker etter :oops:
Er ikke vær uke mannen blir overfalt så noe måtte det jo være :smiley-ashamed008
 
På 3. Ivf, 2 år siden vi begynte å prøve. Fant ikke noe galt med oss, men skjedde bare ikke og jeg hadde ikke tålmodighet til å vente lenger. Har termin i august:dummy1::)
 
I og med at det ikke var planlagt så blir det på en måte på første:confused004
 
Etter at vi mistet i juni 17 begynte vi prøvinga for fullt .. fra prøvinga til vi startet opp ivf karusellen gikk det 10 mnd med en del kjemiske.. ett avbrutt forsøk i august 18, ett med uttak i oktober 18 men ingen greide seg til blasto.. så gikk jeg her å venta på mens desember og Januar.. for oppstart på sprøyter.. :Heartred men den magiske kroppen hadde ordna ønskebaby selv.
 
Prøvde i 2,5 år. Det klaffet på 3. runde med letrozol:Heartred
 
Begynte å prøve juli 2017. Ingenting skjedde frem til september 2018 og vi tok da kontakt for IVF. Fant ikke noe feil på noen av oss og vi har et felles barn fra før som ble til helt plutselig uten at vi prøvde så vet det har klaffet med oss før. Spiren satt på 1 IVF forsøk :)
 
Siden jeg fikk mensen tilbake i juni hatt vi prøvd, men har hatt så uregelmessig syklus, pluss at jeg mista mensen igjen 1 måned i september, men så begynte det å stabilisere seg i oktober/november :)
 
På 3. Ivf, 2 år siden vi begynte å prøve. Fant ikke noe galt med oss, men skjedde bare ikke og jeg hadde ikke tålmodighet til å vente lenger. Har termin i august:dummy1::)
Jeg hadde ivf (ICSI) med forrige. Dritslitsomt. Har så mye sympati for den prosessen du har vært gjennom.
 
Her satt den på første forsøk :happy:
 
Back
Topp