Måtte betale for tul

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Var på tul idag 10+4 som en del av tett oppfølgning pga ha, og måtte plutselig betale nesten 350 kr.. det må vel være feil?
Hun som satt i skranken var helt ny og veldig stresset, og så påståelig om at det var rett da jeg prøvde å spørre om det hadde skjedd en feil [emoji85] kan jeg kreve pengene mine tilbake?

Dette var på et offentlig sykehus.

Vi går jo begge til samme sykehus, og da skal du ikke betale for TUL nei, som oppfølging etter HA. Jeg gjorde i allefall ikke det på alle mine TUL der, så jeg ville ha bedt om å få refundert pengene.

Men gikk det bra på TUL da? :)

Vi går jo begge til samme sykehus, og da skal du ikke betale for TUL nei, som oppfølging etter HA. Jeg gjorde i allefall ikke det på alle mine TUL der, så jeg ville ha bedt om å få refundert pengene.

Men gikk det bra på TUL da? :)
Takk for svar [emoji4] da skal jeg stå på mitt neste gang jeg snakker med de.

Det gikk ellers fint på ul. Alt var som det skal være, småen har blitt større og alt av organer så bra ut [emoji7]

Når en er gravid skal vi ikke betale noenting, med mindre de har brukt utstyr som man må betale for men det er kun 75 kr da i så fall. Så krev tilbake pengene dine du

Takk for svar [emoji4] da skal jeg stå på mitt neste gang jeg snakker med de.

Det gikk ellers fint på ul. Alt var som det skal være, småen har blitt større og alt av organer så bra ut [emoji7]

Så bra det gikk fint på TUL. :)

Kom plutselig til å tenke på at det henger en plakat på vente"rommet", noe om at det er innført en egenandel på UL fom. en viss dato. Så vi var forberedte på å betale, men fikk beskjed i skranken om at det skulle vi ikke. Bare hør med gyn neste gang du er inne, og ikke dem i skranken, særlig hvis du får samme personen igjen. ;)

Hvem har du hatt på kontroll forresten? Jeg har en soleklar favoritt! :)

Så bra det gikk fint på TUL. :)

Kom plutselig til å tenke på at det henger en plakat på vente"rommet", noe om at det er innført en egenandel på UL fom. en viss dato. Så vi var forberedte på å betale, men fikk beskjed i skranken om at det skulle vi ikke. Bare hør med gyn neste gang du er inne, og ikke dem i skranken, særlig hvis du får samme personen igjen. ;)

Hvem har du hatt på kontroll forresten? Jeg har en soleklar favoritt! :)

Det har det, ja? Ahhh, det har ikke jeg fått med meg, så var lite forberedt på å skulle betale [emoji12]

Har hatt tre forskjellige, og syns alle har vært veldig flinke og lette å prate med. Har egentlig ikke noen favoritt, men er veldig fornøyd med alle [emoji4]

Back
Topp