Måtte bare...

Lille sol

Betatt av forumet
fortelle det til noen!

Stod ekstra tidlig opp for å teste. Samboer er på jobb... jeg snek meg til å teste uten å holde avtalen med å vente til mandag... har nemlig tenkt sånn på de to strekene ... jeg tok en digital Clear Blue denne gangen. Da er det lissom ikke tvil, anten er du gravid eller så er du gravid...

Den lyste GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud... jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)]

Jeg kan bare ikke fatte det. Hjertet løper løpsk... jeg skjelver over hele kroppen.. har problemer med å finne riktige taster på tastaturet... har puls i hundre og ti... gledestårene renner nedover kinnene og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg på jobb innen ti minutter, og oppføre meg NORMALT???? Hvordan kan jeg være normal i dag, når jeg vet at jeg bærer på et lite barn i kroppen????

Dette er så fantastisk... dere.... tusen takk for all støtten dere har vist... for dere som lurer.. vi klarte det i 4 pp. Nå får vi bare be om at vår lille spire klamrer seg fast så lenge som han/hun skal. Vi snakkes!

Lykkelige lille sol..... (i ettermiddag skal jeg overraske samboer med roser og en sparkebukse....)
 
Gratulerer så mye, kjempekoselig å høre. Lykke til videre [:D][:D][:D]
 
gratulerer så mye[:D] sitt her å smiler når jeg leser innlegget ditt...
blir nok koselig å komme hjem med den overraskelsen til samboer, du må fortelle åssen han regerte da:)
 
Gratla så masse Lille sol !!![:D]
Gleder meg med deg ![:)]
 
Heldige du!! Gratulerer så masse [:)] Venter i spenning på samboers reaksjon [:D]
 
[:)][:)][:)][:)]

Så morro for deg!! Gratulerer så mye!!!!

Satser på å følge etter snart[;)].
 
GRATULERER!! Nå Ble jeg kjempeglad!![:D][:D][:D][:D]
 
GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![8D][8D][8D]
så moro,vel dagen på jobb kommer sikkert til å være kjempe treg. men kos deg masse med mann ,roser og sparkebukser i kveld.
masse masse lykke til[:)][:)][:)][:)]
ønsker deg det beste [;)][;)][;)][;)][;)]
glad klemmer fra meg[:D][:D][:D][:D][:D]
 
Åååhh heldiggrisen!!![:D]
Så gøy da! Sitter med tårer i øynene nå..[;)] Gratulerer så mye...[:D]

Spent på å høre reaksjonen fra samboeren din...;)
 
åh jeg blir heltt rørt jeg,gratulere så masse.så koselig når det klaffer.[:D]

da hadde den gode feelingen min rett da,ang deg....hehe stilikt.[:D][:D][:D]

lykke til videre!!!!!
 
Gratulerer så mye! Lykke til med din lille spire[:D]
 
Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!! Og masse lykke til videre[:D][:D][:D]
 
så morsomt da at det har klaffet for dere[:D] gratulerer med frøet som er sådd i deg og håper du får et fint svangerskap[;)] lykke til viderer[;)]
 
Gratulerer så masse....

Jeg er så sensitiv for tiden at jeg fikk tårer i øynene....
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D][:D][:D] no fekk eg heilt frysninger, og vart kjempe GLAD på dine vegner!! blir så engasjert her inne, litt rart, men veldig kjekt!!! MASSE LYKKE TIL [:D][:D]
 
Åååå, gratulerer så mye!! Nesten flaut å innrømme det, men jeg fikk våte øyer av å lese den gode nyheten!
Håper du får et flott svangerskap!!!!

Good luck![:)]
 
Gratulerer så mye[:)] Herlig følelse[:)]
Kos dere i kveld, og masse lykke til[:)]

Klem[:)]
 
ja dette var riktig gode nyheter!!!!!!!!!!!!!!

Jeg hiver meg på bølgen og gratulerer[:D]
 
Gratulerer kjempemasse til dere begge=)Jeg er så glad på deres vegne[;)]Lykke til!!

 
KJEMPE GRATULERER! Så morsomt å høre [:D] Kjenner at det rører seg i eggstokkene når jeg leser dette... hehe

Lykke til med svangerskapet, og i kveld! Håper han blir glad for sparkebuksa [;)] Det var en[;)]lur og morsom måte å si det på [:D]

Kos og klem [:D]
 
Back
Topp