Måtte bare ...

Ta den siste digitale testen jeg hadde i dag. Og den viste 3+ bare ca 2 uker siden viste 1-2, så dette satser vi på går veldig bra :D
Jeg har lavt stoffskifte og har prøvd å få time tidligere til legen, men siden jeg ikke fikk det så fikk jeg og var nervøs hver dag! Men Ser ut til det går bra:)
 
Tommel opp :) Jeg er evig trøtt i dag. Skal på jobb kl 15, ligger i senga enda.
Uff, ja den trøttheten har slått virkelig på!
Jeg sliter forferdelig med skikkelig kvalme i dag:depressed: så håper jeg ikke går slik som sist, helt til over uke 20!
Har siste arbeidsdag i morgen der hvor jeg er i praksis, så kjenner det blir rart det og:)
 
Så bra da :)
Kvalmen lar vente på seg :) men er bare 4+1 da hehe
 
Her har kvalmen kommet for fullt, har vært sengeliggende en uke nå og er nå ca. 5 kg i minus :( får verken i meg mat eller drikke. Skal til legen imorgen, så spent på urinprøven og om jeg blir sendt til sykehuset for å få litt væske.
 
Her har kvalmen kommet for fullt, har vært sengeliggende en uke nå og er nå ca. 5 kg i minus :( får verken i meg mat eller drikke. Skal til legen imorgen, så spent på urinprøven og om jeg blir sendt til sykehuset for å få litt væske.

Stakkars deg :( hvor langt på vei er du?
 
Her har kvalmen kommet for fullt, har vært sengeliggende en uke nå og er nå ca. 5 kg i minus :( får verken i meg mat eller drikke. Skal til legen imorgen, så spent på urinprøven og om jeg blir sendt til sykehuset for å få litt væske.
Uff, det hørtes ikke bra ut!
Husker jeg også var som deg forrige gang, men det kom ikke føre jeg var i uke 7-8. Så spent nå på om det samme skjer. Ønsker deg god bedring, og håper du får i deg noe ❤️
 
Det gjør vi ;) kjenner jeg har veldig lyst til å bestille time til ul nå føre vi reiser til Gøteborg neste helg. Men det koster så mye, så får se hva legen sier til tirsdag først :) bekreftelser er viktig for å få hvilt seg litt :D

Jeg kjøpte privat og fikk igjen for det synes jeg :)
Trengte denne bekreftelsen slik at jeg kan virkelig tro det selv, at jeg faktisk er gravid :woot:;)
 
Jeg kjøpte privat og fikk igjen for det synes jeg :)
Trengte denne bekreftelsen slik at jeg kan virkelig tro det selv, at jeg faktisk er gravid :woot:;)
Blir nok privat her og, men vente til uka og høre hva legen sier. Håper hun evt kan ordne, vet jeg får mere oppfølging nå enn i forrige svangerskap, men vet ikke om det innebærer ekstra ul enda ;)
Det er flott å få den bekreftelsen, man lurer jo veldig :p
 
Back
Topp