Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ei uke etter siste. Ikke akkurat tvil. Knallsterk strek før kontrollstrek. Juhu kjøpte også en digital. Da kan jeg slappe litt mer av. Ikke god i hodet vettu, men orka ikke gå rundt å være redd. Vurderer privat ul også.
Jeg var testoman med førstemann, var på sydenferie når jeg var 7-8 uker på vei, og hadde med fullt av billigtester og testa et par ganger om dagen mens vi var der
Hehe, jeg er også teste-gal! Har testet hver onsdag og lørdag siden første positive test, og de er jo like positive hver gang nå tenker jeg at jeg håper jeg klarer å slappe av litt etter vi har vært på ul på fredag. Håper så inderlig at alt er bra med lille skatten i magen
Dagens Jeg som var bekymra, er ikke det lenger. Klarer faktisk kose meg, så de ekstra testene var faktisk verdt det, selv om det var teit.
Forrige tirsdag da jeg fant det ut sto det 1-2, og det gjorde meg litt bekymra siden det var 6 dager over IKM, mens i dag står det 3+, slik som det BØR være Hurra.
6+3 i dag og strååååålende glad!