Måtte bare.

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
e7yne2e6.jpg
ei uke etter siste. Ikke akkurat tvil. Knallsterk strek før kontrollstrek. Juhu ❤️ kjøpte også en digital. Da kan jeg slappe litt mer av. Ikke god i hodet vettu, men orka ikke gå rundt å være redd. Vurderer privat ul også.

Du er nok ganske safe der :-)

Gratulerer!!!

Jeg var testoman med førstemann, var på sydenferie når jeg var 7-8 uker på vei, og hadde med fullt av billigtester og testa et par ganger om dagen mens vi var der :-P

Ingen tvil ! :) Jeg tok også en ekstra noen dager over IKM bare for å se en sterkere strek :D

Hehe, jeg er også teste-gal! Har testet hver onsdag og lørdag siden første positive test, og de er jo like positive hver gang :) nå tenker jeg at jeg håper jeg klarer å slappe av litt etter vi har vært på ul på fredag. Håper så inderlig at alt er bra med lille skatten i magen :)

Jeg brukte 1mnd på å tørre å ta en test =O symptomene blei så alt for tydelig...! Så da MÅTTE jeg bare...

majeqyja.jpg

Dagens :) Jeg som var bekymra, er ikke det lenger. Klarer faktisk kose meg, så de ekstra testene var faktisk verdt det, selv om det var teit.
Forrige tirsdag da jeg fant det ut sto det 1-2, og det gjorde meg litt bekymra siden det var 6 dager over IKM, mens i dag står det 3+, slik som det BØR være :) Hurra.
6+3 i dag og strååååålende glad!

Godt å se det tegnet der :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp